پرش به محتوا

مهاجرت تحصیلی آمریکا ، کانادا ، استرالیا ،انگلستان و اروپا

معرفی  روشهای مهاجرت تحصیلی کشورهای مختلف  ، بهمراه شرایط و الزامات 

روشهای مهاجرت تحصیلی برای چه کسانی طراحی شده است ؟

سریعترین روش مهاجرت و اخذ اقامت

اگرچه پروسه اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی به ویژه برای کشورهای مطرح از نظر پیشرفت، کیفیت تحصیل و زندگی جنبه رقابتی داشته و نیازمند صلاحیت‌های بالایی هستش ،

اما سریعترین روش مهاجرتی محسوب و نیازمند آماده سازی اولیه بوده ، همچنین اقدام از سوی یک موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجوی معتبر برای تشکیل پرونده‌ ایی قوی برای شانس بالای پذیرش، بسیار حایز اهمیت است .

مهاجرت تحصیلی به آمریکا

تحصیل در آمریکا به عنوان یک دانشجوی بین المللی می تواند یک تجربه هیجان انگیز و غنی باشد ، صفر تا صد تحصیل در آمریکا در سال 2022 و اخذ اقامت بعد از پایان دوره‌ی تحصیلی، شرح شرایط و مدارک مورد نیاز، هزینه‌‌ها، شهریه‌ها و مخارج لازم

مهاجرت تحصیلی به کانادا

کیفیت بالای آموزش، ارائه‌ی مدارک معتبر جهانی و شرایط اجتماعی پایدار و امن، باعث قرارگرفتن کانادا در جایگاه بسیار عالی شده‌اند.صفر تا صد تحصیل در کانادا در سال 2022 و اخذ اقامت بعد از پایان دوره‌ی تحصیلی، شرح شرایط و مدارک مورد نیاز، هزینه‌‌ها، شهریه‌ها و مخارج لازم

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

صفر تا صد تحصیل در استرالیا در سال 2022 و اخذ اقامت بعد از پایان دوره های تحصیلی، شرح شرایط و مدارک مورد نیاز، هزینه‌‌ها، شهریه‌ها و مخارج لازم

مهاجرت تحصیلی به اروپا

آلمان ، اتریش ، هلند ، سوئد ، نروژ و ایتالی از مهمترین کشورهای اروپایی در امر مهاجرت تحصیلی هستند که هر ساله دانشجویان زیادی برای کسب علم و تحصیل رایگان به این کشورها مهاجرت میکنند. با ما همراه باشید .

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

تحصیل در انگلستان که اغلب کشورهای دنیا از نظام آموزشی این کشور الگو برداری کرده اند، می تواند برای هرکسی آرزو باشد. انگلستان کشوری کوچک در غرب اروپاست اما بسیاری از دانشگاه های برتر دنیا مانند دانشگاه آکسفورد را در خود جای داده است.

مهاجرت تحصیلی به قبرس

صفر تا صد تحصیل در قبرس در سال 2022 و اخذ اقامت بعد از پایان دوره‌ی تحصیلی، شرح شرایط و مدارک مورد نیاز، هزینه‌‌ها، شهریه‌ها و مخارج لازم

we are good at what we do

ما اینجاییم که به شما کمک کنیم .

به یاد داشته باشید تجربه ماست که با ارزشه و از همه مهمتر باعث میشود طعم خوش مهاجرت و آرامشی که بدنبالش بودید یا لذت سرمایه گذاری و یا تحصیل در محیطی جدید رو به درستی بچشید .

ایده های عالی برای مهاجرت

چرا ما بهترین انتخاب شما هستیم؟

به شکل حرفه ای، ابتدا نقشه راه و پلن مهاجرت را برای شما ترسیم میکنیم.

01

بررسی اولیه و ارایه پلن

قبل از هر اقدامی شرایط شما برای مهاجرت بررسی و بهترین راه حل ممکن در قالب برنامه مدون مهاجرتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

02

آماده سازی و مهاجرت

سپس برای تقویت شرایط شما مراحل آماده سازی قبل از مهاجرت یا (ویزا ) رو به جهت جلوگیری از خطا و اشتباه یا ریجکتی به دقت اجرایی خواهیم کرد.

03

امور اقامت و پشتیبانی

در این مرحله در کنار شما خواهیم بود برای انجام امور اداری ، اخذ اقامت دایم و حمایت کامل در محیط جدید.

we aren't afraid of trying new things

با روشهای متنوع و کاربردی مهاجرت در کنار شما هستیم.

تجارب ما در اقامت سریع و آسان ,در مدارس و دانشگاهها و کیفیت آنها، انواع حساب ها و نرخ سود و تسهیلات ، اقامت به نوزاد ،گرفتن گواهینامه بدون امتحان ، اقامت بدون خرید خونه ، پروژه های خوب برای زندگی و سرمایه گذاری ، مناطق خوب برای خرید اقساط بدون بهره ،ثبت شرکت و بیزینس ،استخدام و ویزای کار ، همه و همه قطعا برای شما کارگشا خواهد بود.

هر کدام از این مشاوره ها توسط افراد با تجربه و متخصص در هر بخش به شما ارایه میشود و علاوه بر اینکه اشتباهات احتمالی شما رو حذف میکند باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

از همه مهمتر باعث میشود طعم خوش مهاجرت و آرامشی که بدنبالش بودید یا لذت سرمایه گذاری و یا تحصیل در محیطی جدید رو به درستی بچشید .

به یاد داشته باشید تجربه ماست که با ارزشه .