پرش به محتوا

بیزنس اسکول های هلند

وبلاگ | بررسی بیزینس اسکول Bussine school در هلند

بیزینس اسکول چیست ؟

شاید با شنیدن اسم بیزنس اسکول های هلند  bussines school  این سوال برایتان پیش بیاید که  این مدارس چه رشته هایی تدریس میکنند و یا تفاوت این مدارس با دانشگاه ها در چیست ؟ بیزنس اسکول های هلند بر خلاف دانشگاه ها  منحصرا رشته های مدیریت مانند MBA  و DBA  را تدریس میکنند و برای کسانی این مدارس توصیه می شود که علامند به تحصیل در رشته های مدیریتی هستند و یا قصد کار در سمت های مدیریتی دارند و یا حتی قصد راه اندازی بیزینس خود را دارند. بیزنس اسکول های هلند بیشتر برای کسانی است که در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند و برای مقطع ارشد علاقه به تحصیل در رشته های مدیریتی را دارند.

کشور هلند یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل در رشته های مدیریتی است. بیزینس اسکول های هلند از بالاترین کیفیت بر خوردار هستند و با جدیدترین متد های مدیریتی کل دنیا تدریس میکنند و عمدتا فارغ التحصیلان بیزینس اسکول های هلند از بهترین سازمان ها در سراسر اروپا پیشنهاد های مدیریتی بسیار عالی خواهد داشت. دوره های MBA   و DBA  در این بیزینس اسکول ها عمدتا یک ساله و دو ساله است و بسیاری از کسانی که گپ تحصیلی زیاد دارند به راحتی میتوانند از این بیزینس اسکول ها پذیرش بگیرند. برای اطلاع از  بهترین بیزینس اسکول در هلند در ادامه این وبلاگ همراه مشاوران پل قبرس باشید.

آخرین وبلاگ ها

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

بهترین بیزینس اسکول های هلند

بیزنس اسکول های هلند تنوع بسیاری دارند ولی به صورت کلی با یک متد آموزشی که از به روز ترین متد های مدیریتی در دنیا هستند پیروی میکنند و این بیزینس اسکول ها شرایط پیچیده برای پذیرش ندارند و متقاضی حتی با نمره 6 ایلتس و داشتن گپ تحصیلی هم امکان دریافت پذیرش از این مدارس را دارد. در ادامه 3 بیزینس اسکول برتر هلند را با جزئیات بررسی خواهیم کرده همراه تیم مشاوره پل قبرس باشید:

1) بیزینس اسکول ماستریخت

بیزنس اسکول های هلند

این مدرسه کسب و کار یکی از 5 بیزنس اسکول های هلند که رتبه برتر را دارد این بیزنس اسکول به زبان انگلیسی و هلندی تدریس میکند. بیزینس اسکول ماسترخت با بیش از 130 بیزینس اسکول در کل جهان همکاری میکند و با تبادل دانش مدیریتی خود با سراسر دنیا سعی در به روز نگه داشتن دانش، دانشجویان خود دارد.

2) دانشکده بازرگانی آمستردام ABS

بیزنس اسکول های هلند

این بیزینس اسکول یکی از 100 بیزینس اسکول برتر دنیا است که هر ساله رویداد Triple Crown را برگزار میکند. این رویداد فقط در 102 کشور دنیا هر ساله برگزار میشود. ABS یکی از بهترین بیزینس اسکول ها دنیا شناخته میشود که  فارغ التحصیلان آن عمدتا بعد از فارغ التحصیلی از بهترین سازمان های اروپایی و آمریکایی پیشنهاد های شغلی فوق العاده دارند.

3) دانشکده مدیریت تیلبورگ TiSEM

بیزنس اسکول های هلند

دانشکده مدیریت تیلبورگ جز 50 دانشکده برتر رتبه بندی QS  است. این دانشکده مدیریت بالاترین استاندارد های مدیریتی در دنیا را آموزش میدهد. این دانشکده این امکان را به دانشجویان خود میدهد تا دانش خود را با سایر دانشکده های دیگر تبادل کنند.

جدیدترین وبلاگ ها

برای بررسی رایگان پروفایل تحصیلی خود اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید

جدیدترین وبلاگ ها

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd