پرش به محتوا

مهاجرت سریع به کانادا ، استرالیا ، انگلستان و قبرس ویژه کارآفرینان و صاحبان مشاغل

علاوه بر دریافت اقامت و ویزا ، تجربه و سرمایه شما میتواند به شکل کارآفرینی یا مولد ایجاد ثروت کند .

بررسی جزئیات روش های مختلف کارآفرینی در کشورهای مختلف بهمراه چالش ها و راهکارهای ویژه ما  .

ویزای کاربردی و جذاب کارآفرینی با کمتر از ۵۰ هزار دلار

کارآفرینی : سریع و کاربردی

این روش شما در کمتر از یکسال بهمراه خانواده وارد خاک کشور مبدا خواهید شد و حدود ۲ تا ۵ سال فرصت خواهید داشت که کارآفرینی کنید.

Read More

کارآفرینی : ساده خیر، اما مطمین

هرچند که این روش ساده نیست و مبتنی بر مدارک شماست اما جای نگرانی نیست .شما با مدارک کارآفرینی و تجربه کاری به شکلی مطمین به ویزا خواهید رسید .

Read More

کارآفرینی : هوشمندانه و اقتصادی

شما با روش مهاجرتی کارآفرینی هم برای ویزا  اقتصادی عمل خواهید کرد و هم کسب و کار و درآمد زایی پس از مهاجرت .

Read More

تعاریف و مزایای ویزای کارآفرینی

اول ویزا سپس مهاجرت و شروع کارآفرینی

در این برنامه بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید و در ابتدا بر اساس مدارک شما ویزا دریافت خواهید کرد و پس از مهاجرت به کشور مقصد کارآفرینی و کسب و کار خود را شروع میکنید .

طراحی شده برای صاحبین کسب و کار

کارآفرینی یکی از روش های مهاجرتی مبتنی بر تجربه کارآفرینی ، مدیریت همچنین تمکن مالی است و بسیار مناسب برای کسانی است که کارآفرین بوده ( دارای یک کسب و کار مانند شرکت خدمات it )  و یا جواز کسب ،‌ پروانه بهره برداری ، مطب و کلینیک و امثال آن باشند.

مهاجرت به کانادا و استرالیا

کمترین مدارک

آسان و سریع به کانادا و استرالیا

کانادا و استرالیا از جمله مهاجرپذیرترین کشورهای جهان می باشند که روش های مختلفی را برای ورود مهاجران فراهم کرده اند.روشهای مهاجرت آسان را در لینک زیر مطالعه کنید .

مهاجرت به اروپا و انگلستان

توصیه همیشگی ما به متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور، انتخاب کشورهای اروپایی می باشد؛ چرا که در کنار آب هوای مناسب در اکثر کشورهای اروپایی و همچنین وضعیت بازار کار مناسب و اقتصاد قدرتمند عموم کشورهای اروپایی.

اطلاعات بیشتر در خصوص کار و کاریابی در قبرس در لینک زیر
مهاجر هوشمند

خدمات کاریابی و کسب و کار

کشورهای اروپایی از جمله آلمان ،اتریش ، هلند ،ایتالیا و…. همچنین انگلستان به عنوان یک کشور اروپایی مقاصد اصلی مهاجران کشورهایی مانند ایران است.

خدمات کارآفرینی و سرمایه گذاری

کارآفرینی با فرنچایز

کارآفرینی از طریق فرنچایز با مقادیر کم سرمایه گذاری ,در کنار بهره مندی از مزایای عمومی آن .

کارآفرینی با استارت آپ

کارآفرینی از طریق استارت آپ با مقادیر کم سرمایه گذاری ,در کنار بهره مندی از مزایای عمومی آن .

سرمایه‌گذاری مستقیم

سرمایه‌گذاری به معنای «هوشمندانه‌تر کار کردن است، نه سخت‌تر کار کردن.» ما در شغل‌هایمان سخت کار می‌کنیم، خواه برای یک شرکت باشد و خواه برای کسب‌وکاری که خودمان راه‌اندازی کرده‌ایم.

سرمایه‌گذاری مولد

سرمایه‌گذاری به معنای «هوشمندانه‌تر کار کردن است، نه سخت‌تر کار کردن.» ما در شغل‌هایمان سخت کار می‌کنیم، خواه برای یک شرکت باشد و خواه برای کسب‌وکاری که خودمان راه‌اندازی کرده‌ایم.

ما در خدمات که ارایه میکنیم متخصص هستیم

ما اینجاییم که به شما کمک کنیم

ابتدا مشاوران ما میزان سرمایه گذاری شما را با توجه به شرایط شغلی، شراط تحصیلی، سابقه کارآفرینی و چندین پارامتر دیگر بررسی کرده و بهترین روش سرمایه گذاری که شما به بالاترین درصد جریان درآمدی ارزی برسید را برای شما برنامه ریزی میکند، ما کنارتان هستیم تا شما در یک مسیر سبز یک سرمایه گذاری موفق داشته باشید .

we aren't afraid of trying new things

به یاد داشته باشید تجربه ماست که با ارزشه .

 

هر کدام از این مشاوره ها توسط افراد با تجربه و متخصص در هر بخش به شما ارایه میشود و علاوه بر اینکه اشتباهات احتمالی شما رو حذف میکند باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

از همه مهمتر باعث میشود طعم خوش مهاجرت و آرامشی که بدنبالش بودید یا لذت سرمایه گذاری و یا تحصیل در محیطی جدید رو به درستی بچشید .

به یاد داشته باشید تجربه ماست که با ارزشه .