پرش به محتوا

هوشمندانه مهاجرت کنید ! 

 مهاجری هوشمند مهاجرت خواهد کرد که . بتواند قبل از مهاجرت در خصوص کار و یا کسب و کار در محیط جدید موفق عمل نماید.

مراحل کاریابی ، مدت زمان و هزینه ها بطور کامل در این صفحه .

بررسی شرایط و جزئیات کاریابی در قبرس | یک مهاجرت هوشمند

مزایای مهاجرت با خرید ملک

چرا مهاجرت کاری به قبرس ؟

یکی از دغدغه های مهاجرین و دانشجویان پیدا کردن شغل  مناسب است. قبرس علاوه بر اینکه شرایط را برای شما سهل تر کرده تلاش نموده تجارت و ارتباط بازرگانی خود را با دیگر کشورها گسترش دهد.از این رو استخدام  و راه اندازی کسب و کار در قبرس و سهل تر شده است .

مهاجرت آسان و بهره مندی از مزایا

رفاه بیشتر خانواده و آینده بهتر فرزندان

پیشرفت شغلی و درآمد زایی

مهاجرت با خرید ملک در قبرس

به دنبال یک مسیر مهاجرت بدون دردسری که خیلی سریع بتونی اقامت دائم بگیری، تیم مشاوران ارشد شرکت مهاجرتی پل قبرس بهت روش اقامت دائم قبرس از طریق خرید ملک در قبرس رو پیشنهاد میکنه. 

 با خرید ملک در قبرس  شمالی و قبرس جنوبی به راحتی همراه با خانواده اقامت دانم قبرس رو بدست می آورید و در دل یک جزیره با آب و هوای مدیترانه ای زندگی ایده آل خود را همراه با خانواده خود بسازید. 

کاریابی در قبرس

بررسی کامل رزومه

در پروسه کاریابی ، رزومه کاری شما قبل از مهاجرت به شکل حرفه ای به کمک تیم کاریابی پل قبرس بررسی میگردد و  بهترین گزینه کاری ممکن به شما پیشنهاد داده خواهد شد.

Read More
کاریابی در قبرس

ارائه پلن

یک پلن کامل از پروسه کاریابی در قبرس ، با توجه به میزان حقوق دریافتی،هزینه زندگی، و شرایط کاری متناسب با تخصص شما ارائه میگردد.

Read More
کاریابی در قبرس

پیدا کردن کارفرما

بعد از آماده سازی و رفع تمامی نقص های رزومه ای و آموزشی برای پروسه کاریابی در قبرس ، کاریابی شما متناسب با تخصصی که دارید شروع خواهد شد .

Read More

کاریابی در قبرس

یکی از دغدغه های همیشگی مهاجرین و دانشجویان پیدا کردن شغل  مناسب در محیط جدید است. جدا از امتیاز درآمدزایی و پوشش هزینه های جاری زندگی ، این امکان را به شما خواهد داد که با محیط جدید سریعتر هماهنگ شده و پروسه اقامت خود را نیز سریعتر پیش ببرید . 

کاریابی در قبرس

یکی از دغدغه های همیشگی مهاجرین و دانشجویان پیدا کردن شغل  مناسب در محیط جدید است. جدا از امتیاز درآمدزایی و پوشش هزینه های جاری زندگی ، این امکان را به شما خواهد داد که با محیط جدید سریعتر هماهنگ شده و پروسه اقامت خود را نیز سریعتر پیش ببرید . 

کاریابی در قبرس

بررسی اولیه و ارایه پلن

قبل از اقدام برای کاریابی در قبرس شرایط شما برای مهاجرت بررسی و بهترین راه حل ممکن در قالب برنامه مدون مهاجرتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کاریابی در قبرس

آماده سازی

در مرحله دوم پروسه کاریابی در قبرس برای تقویت شرایط شما مراحل آماده سازی قبل از مهاجرت یا (ویزا ) رو به جهت جلوگیری از خطا و اشتباه یا ریجکتی به دقت اجرایی خواهیم کرد.

کاریابی در قبرس

پشتیبانی

در  مرحله آخر پروسه کاریابی در قبرس در کنار شما خواهیم بود برای انجام امور اداری ، اخذ اقامت دایم و حمایت کامل در محیط جدید.

نمونه کیس های کاریابی موفق در سال 2022

کاریابی در قبرس

علی رشیدی ​

تخصص : جوشکاری
تحصیلات : کاردانی
سن :34
میزان سرمایه : 650 میلیون تومان
کل پروسه کاریابی از زمان ورود به قبرس تا پیدا شدن کارفرما : 3 ماه و 10 روز

کاریابی در قبرس

امیرحسین مجد​

تخصص : مهندس برق قدرت
تحصیلات : لیسانس بدق قدرت
سن :38
میزان سرمایه : 530 میلیون تومان
کل پروسه کاریابی از زمان ورود به قبرس تا پیدا شدن کارفرما : 4 ماه

کاریابی در قبرس

لیلا عابدی ​

تخصص : آرایشگر
تحصیلات : کارشناسی تربیت بدنی
سن :29
میزان سرمایه : 800 میلیون تومان
کل پروسه کاریابی از زمان ورود به قبرس تا پیدا شدن کارفرما : 3 ماه

we are good at what we do

ما اینجاییم که به شما کمک کنیم .

یکی از دغدغه های همیشگی مهاجرین و دانشجویان پیدا کردن شغل  مناسب در محیط جدید است. در  مسیر پروسه کاریابی در قبرس علاوه بر راهنمایی تلاش خواهیم کرد این مهم را برای شما سهل و آسان کنیم .

اشتباهات احتمالی شما رو در پروسه کاریابی در قبرس حذف میکنیم و باعث صرفه جویی در وقت شما خواهیم شد تا طعم خوش مهاجرت و آرامشی که بدنبالش بودید یا لذت سرمایه گذاری و یا تحصیل در محیط جدید رو به درستی بچشید .

تهیه پلن های کسب و کار

تهیه بیزینس پلن (Business Plan) یا طرح کسب‌وکار برای مشاغل مختلف با تاییدیه .

ایده های قابل اجرا

معرفی ایده های مناسب و قبل اجرا برای سرمایه گذاری و تجارت در قبرس .

معرفی کسب و کار

سرویس معرفی موقعیت های مناسب برای کسب و کار با رایه بیزینس پلن .

we aren't afraid of trying new things

فرصت های طلایی کسب و کار در قبرس شمالی و جنوبی

تجارب ما در اقامت سریع و آسان ,در مدارس و دانشگاهها و کیفیت آنها، انواع حساب ها و نرخ سود و تسهیلات ، اقامت به نوزاد ،گرفتن گواهینامه بدون امتحان ، اقامت بدون خرید خونه ، پروژه های خوب برای زندگی و سرمایه گذاری ، مناطق خوب برای خرید اقساط بدون بهره ،ثبت شرکت و بیزینس ،استخدام و ویزای کار ، همه و همه قطعا برای شما کارگشا خواهد بود.

هر کدام از این مشاوره ها توسط افراد با تجربه و متخصص در هر بخش به شما ارایه میشود و علاوه بر اینکه اشتباهات احتمالی شما رو حذف میکند باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

از همه مهمتر باعث میشود طعم خوش مهاجرت و آرامشی که بدنبالش بودید یا لذت سرمایه گذاری و یا تحصیل در محیطی جدید رو به درستی بچشید .

به یاد داشته باشید تجربه ماست که با ارزشه .

 

 

 

در هر مرحله قدم به قدم در کنار شما هستیم .

برای پروسه کاریابی در قبرس کمترین زمان ممکن رزومه ای موثر را برای شما بازبینی و ارتقا میدهیم . همچنین در اولین فرصت ممکن کار و کارفرما رو برای شما پیدا کرده و تلاش میکنیم  تا شما بتوانيد براى آينده خود بهترين انتخاب را انجام دهيد و فرصت استخدام موفق رو بدست بياريد.در مرحله مصاحبه و شروع که مهمترین قسمت و استرس زا هستند برای شما دستیاری دانا و توانا خواهیم بود و با راهنمایی بر اساس تجربه تلاش میکنیم تا ازین مرحله براحتی عبور کنید.