پرش به محتوا

مهاجرت کاری به کانادا،استرالیا،انگلستان و اروپا

معرفی برنامه مهاجرتی کاری به کشورهای مختلف  ، بهمراه شرایط و الزامات 

مهاجرت کاری برای چه کسانی مناسب و طراحی شده است ؟

مهاجرت کاری اخذ اقامت هوشمندانه

هوشمندانه مهاجرت کنید !  مهاجری هوشمند مهاجرت خواهد کرد که، بتواند قبل از مهاجرت در خصوص کار و یا کسب و کار در محیط جدید موفق عمل نماید.
اگرچه روشهای مهاجرت کاری نیازمند شرایط خاص و دانش زبان هستش ، اما به جهت کم هزینه بودن و مهاجرت به همراه خانواده بسیار محبوب و مورد توجه هستند.

شرایط دریافت انواع ویزای کار در کانادا

هر ساله به بیش از 300.000 نفر اجازه اشتغال در کانادا داده می شود و برنامه مهاجرت از طریق کار در کانادا را انتخاب می کنند. این یک فرصت بزرگ برای نیروی ماهر خارجی است که به دنبال ایجاد زندگی بهتر در کانادا هستند.

ویزای جاب سیکر و ویزای کار اتریش

ویزای job seeker اتریش یک ویزای کوتاه مدت 6 ماهه برای جستجوی کار می باشد. این ویزا به شما اجازه می‎‌دهد که بدون داشتن Job Offer، به مدت 6 ماه وارد خاک کشور اتریش شوید.

شرایط دریافت انواع ویزای کار در استرالیا

علاوه بر ویزای کار ، اسکیل ورکر استرالیا یکی از برنامه هایی است که بواسطه آن افراد ماهر می‌توانند ویزای استرالیا را دریافت کنند و برای کسانی مناسب است که مهارت کافی در یک رشته کاری خاص داشته و از این طریق به کشور استرالیا مهاجرت کنند.
job

ویزای جاب سیکر و ویزای کار آلمان

ویزای job seeker آلمان یک ویزای کوتاه مدت 6 ماهه برای جستجوی کار می باشد. این ویزا به شما اجازه می‎‌دهد که بدون داشتن Job Offer، به مدت 6 ماه وارد خاک کشور آلمان شوید.

شرایط دریافت انواع ویزای کار در قبرس

هر ساله به بیش از 300.000 نفر اجازه اشتغال در کانادا داده می شود و برنامه مهاجرت از طریق کار در کانادا را انتخاب می کنند. این یک فرصت بزرگ برای نیروی ماهر خارجی است که به دنبال ایجاد زندگی بهتر در کانادا هستند.

ویزای جاب سیکر و ویزای کار هلند

ویزای job seeker هلند یک ویزای کوتاه مدت 6 ماهه برای جستجوی کار می باشد. این ویزا به شما اجازه می‎‌دهد که بدون داشتن Job Offer، به مدت 6 ماه وارد خاک کشور هلند شوید.

اخذ ویزای کاری به سه روش اصلی اسکیل ورکر، جاب سیکر و جاب آفر انجام می‌شود که به شرح کلی هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم.

اخذ ویزای کاری از طریق اسکیل ورکر (Skilled Worker)

اخذ ویزای کاری از این روش به نوعی دارای سیستم امتیازدهی است و بر اساس یک سری معیارهای مربوط به متقاضیان انجام می‌شود. این روش زیر مجموعه‌ی سیستم مهاجرتی اکسپرس انتری بوده و بیشتر برای اخذ ویزای کار در کانادا برگزار می‌شود.

اخذ ویزای کاری از طریق جاب سیکر (Job Seeker)

دومین روش برای اخذ ویزای کاری، روش جاب سیکر است. در این روش فرد متقاضی با دریافت یک ویزای ۶ ماهه، فرصت دارد تا به دنبال کار و موقعیت شغلی مناسب بگردد. در اخذ ویزای کاری از طریق جاب سیکر، تمامی هزینه‌های مربوط به سفر و اقامت به عهده خود متقاضی است. در این مدت ۶ ماهه، فرد می‌بایست شغلی را متناسب با مهارت‌ها و شرایط خود بیابد.

اخذ ویزای کاری از طریق جاب آفر (Job Offer)

سومین روش برای اخذ ویزای کاری، روش جاب آفر است که یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرت کاری محسوب می‌شود؛ زیرا وکلای مهاجرتی بر اساس میزان تخصص و مهارتی که فرد متقاضی دارد (طبق رزومه ارسالی)، در کشور مورد نظر جست‌وجوهای لازم را انجام داده و برای متقاضی شغلی از کارفرمای خارجی دریافت می‌کنند.