پرش به محتوا

مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی

معرفی برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری (کارآفرینی) ویزای 188 ،بهمراه شرایط و الزامات 

زندگی در استرالیا

با مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی به راحتی میتونید اقامت استرالیا رو بدست بیارید و در یکی از بهترین کشور های دنیا زندگی ایده ال ت رو بسازی

مدرک تحصیلی

برای شروع پروسه کارآرفینی در استرالیا نیاز به مدرک تحصیلی بالا نداری و به راحتی با حداقل مدرک لیسانس  و حتی دیپلم میتونی شروع کنی

icons8-real-estate-100

اقامت دائم

با کارآفرینی در استرالیا در مسیر رسیدن به اقامت دائم کنادا قرار میگیری  و بعد چند سال میتونی پاسپورت استرالیا دریافت کنی

برنامه ویژه افراد کارآفرین و خلاق

مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی برای افرادی با تجربه بالا در سمت مدیر یا صاحب کسب و کار و کارمند متخصص یا فعال در تجارت ، همچنین دارندگان جواز کسب یا پروانه بهره برداری مناسب است.ویزای ساب کلاس 188 ویزای دائمی نیست.  این ویزاها ، ویزای اقامت موقت تا 4 سال و 3 ماه هستند، و شما باید شرایط خاصی را برآورده کنید تا ویزای 188 را دریافت و سپس برای اقامت دائم اقدام کنید.

چه کسانی صلاحیت دریافت ویزای کارآفرینی را دارند ؟

شرایط سنی

حداکثر سن میتواند تا ۵۵ سال باشد اما بیشترین امتیاز به بین ۴۰-۴۵ سال تعلق میگیرد. 

تجربه کاری و شغل

برای دریافت این ویزا میبایست به شکل کارآفرین مدارکی همچون جواز کسب ، شرکت و یا پروانه بهره برداری و امثال ان را ارایه دهید .

مدرک تحصیلی

حداقل مدرک مورد نیاز دیپلم هستش ولی بیشترین امتیاز به مدارک فوق لیسانس اختصاص داده شده .

مدریک زبان

مدرک زبان مورد نیاز نیست و به جای ان با پرداخت مبلغی از قبل در یک دوره زبان ثبت نام میکنید .

فرآیند مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی

مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی برای افرادی با تجربه بالا در سمت مدیر یا صاحب کسب و کار و کارمند متخصص یا فعال در تجارت ، همچنین دارندگان جواز کسب یا پروانه بهره برداری مناسب است.

ویزای ساب کلاس 188 ویزای دائمی نیست.  این ویزاها ، ویزای اقامت موقت تا 4 سال و 3 ماه هستند، و شما باید شرایط خاصی را برآورده کنید تا ویزای 188 را دریافت و سپس برای اقامت دائم اقدام کنید.

مهاجرت از طریق Business Innovation Stream

این امکان را می دهد که یک تجارت جدید یا موجود را در استرالیا راه اندازی کنید شما باید یک کسب و کار جدید یا موجود در استرالیا راه اندازی کنید. شما می توانید تا 4 سال و 3 ماه در استرالیا اقامت داشته باشید.

مهاجرت از طریقInvestor Stream

این ویزای اقامت موقت شما را ملزم به سرمایه گذاری 1.5 میلیون AUD در یک ایالت یا قلمرو استرالیا و حفظ فعالیت تجاری و سرمایه گذاری در استرالیا می کند. اقامت تا 4 سال و 3 ماه.

مهاجرت از طریق Significant Investor Stream

این ویزا برای افرادی است که 5 میلیون AUD در سرمایه گذاری های استرالیا سرمایه گذاری می کنند که شرایط خاصی را برآورده می کند و فعالیت تجاری و سرمایه گذاری در استرالیا را حفظ می کند. اقامت تا 4 سال و 3 ماه.

مهاجرت از طریق Entrepreneur Stream

محبوبترین برنامه مهاجرتی بدون نیاز به انتقال سرمایه و دانش زبان .این ویزا به شما امکان می دهد در استرالیا فعالیت های کارآفرینی انجام دهید. شما می توانید تا 4 سال و 3 ماه اقامت داشته باشید.

سترالیا علاوه بر وضعیت جغرافیایی، اقتصاد و زیرساخت های پایدار و مستحکم، موقعیت های کاری و استانداردهای بالای زندگی به عنوان یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی پیشرفته دنیا شناخته شده است. خدمات درمانی استاندارد و سیستم آموزش و پرورش این کشور از دلایل انتخاب استرالیا به عنوان مامنی امن برای سرمایه گذاری می باشد. استرالیا با داشتن بیش از ۱۵ هزار شرکت اینترنشنال مورد توجه بسیاری از سرمایه داران قرار گرفته تا بتوانند با ریسک کمتر سرمایه و بیزنس خود را در این کشور شروع کنند.

ویزای خلاقیت تجاری (business innovation)

برای کسانی تعریف شده که مهارتهای ویژه تجاری دارند و می خواهند یک بیزینس در استرالیا راه بیندازند. متقاضیان باید از یکی از ایالتهای استرالیا دعوتنامه داشته باشند. این ویزا مشابه ثبت شرکت در کشورهای دیگر است. این ویزا قابلیت درخواست به همراه یک شریک را دارد. مدت زمان کلیه ویزاهای سرمایه گذاری 4 سال و 3ماه است و متقاضیان اقامت استرالیا بعد از گرفتن مراحل این ویزا باید درخواست ویزای 888 (business innovation periment) را بدهند.

شرایط لازم:
1- ارائه بیزینس پلن
2- احراز صلاحیت مدیریت شرکت
3- تجربه بیزینس در کشور مبداء
4- سن زیر 55 سال
5- امتیاز حداقل 65 در جدول امتیاز بندی مربوط به این ویزا
6- 2سال سابقه بیزینس که هر سال حجم معادلات مشخصی داشته باشد.
7- حداقل حق مالکیت شرکت اجرا شده به استرالیا به شرح زیر می باشد:
51 درصد؛ بیزینس که هر سال 200000دلار حجم معادلات داشته باشد.
30 درصد؛ اگر شرکتی معروف و تاثیر گذار داشته باشید.
8- اثبات داشتن بیزینسی موفق
9- در زمان دعوت به همکاری متقاضی، شریک فرد باید 800،000 دلار استرالیا داشته باشد و در عرض 2 سال این مبلغ را به استرالیا انتقال دهند.
10- تمایل به ادامه و حفظ سرمایه گذاری در استرالیا

ویزای کار آفرینی (entrepreneur)
برای کسانی که موافقتنامه مالی با طرف سوم(سرمایه دار استرالیایی) به ارزش 200,000دلار استرالیا دارند و می توانند بیزینس موجود در استرالیا را تقویت کنند (از طریق خرید یا مشارکت ). برای این متقاضیان نیز باید از یکی از ایالت های استرالیا دعوتنامه داشته باشند.

ویزای کارآفرینی استرالیا از جمله برنامه های سرمایه گذاری این کشور می باشد. این ویزا ویزایی 4 ساله و موقت است که در صورت انجام تمامی تعهدات به ویزای دائم منجر خواهد شد. برای اقدام جهت دریافت این ویزا متقاضی باید ابتدا از طریق یکی از استانهای استرالیا اقدام نماید و سپس تائیدیه استرالیا را دریافت نماید. این ویزا مناسب افرادیست که تمایل به ایجاد تجارت و سرمایه گذاری در استرالیا را دارند. این نوع ویزا به شما اجازه می دهد تا همسر و فرزندان خود را نیز در پرونده وارد کنید. اگرچه این ویزا 4 ساله است اما در صورت عدم توانایی در اجرای تعهدات و نیاز برای داشتن وقت بیشتر برای 2 سال دیگر نیز قابل تمدید است.

درصورت دریافت این ویزا فرد متقاضی متعهد می شود تا در استان مورد نظر، تا دریافت ویزای دائم زندگی و کار نماید. همچنین فرد متقاضی باید تجارت خود را در استان مذکور راه بیاندازد و در مدیریت آن حضور مستمر داشته باشد. حداقل مبلغی که فرد متقاضی باید همراه خود به استرالیا ببرد و در آنجا سرمایه گذاری نماید 1 میلیارد تومان می باشد. شایان ذکر است درصورتیکه فرد متقاضی و همراهان بالای 18 سال وی نتوانند هنگام درخواست ویزا مدرک زبان IELTS که هر مهارت آن حداقل 4.5 باشد ارائه نماید باید مبلغی را بعنوان هزینه زبان انگلیسی (هنگام صدور ویزا) بپردازد که این مبلغ بسته به سن متقاضی متفاوت است.

we are good at what we do

ما اینجاییم که به شما کمک کنیم .

به یاد داشته باشید تجربه ماست که با ارزشه و از همه مهمتر باعث میشود طعم خوش مهاجرت و آرامشی که بدنبالش بودید یا لذت سرمایه گذاری و یا تحصیل در محیطی جدید رو به درستی بچشید .

01

بررسی اولیه و ارایه پلن

قبل از هر اقدامی شرایط شما برای مهاجرت بررسی و بهترین راه حل ممکن در قالب برنامه مدون مهاجرتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

02

آماده سازی و مهاجرت

سپس برای تقویت شرایط شما مراحل آماده سازی قبل از مهاجرت یا (ویزا ) رو به جهت جلوگیری از خطا و اشتباه یا ریجکتی به دقت اجرایی خواهیم کرد.

03

امور اقامت و پشتیبانی

در این مرحله در کنار شما خواهیم بود برای انجام امور اداری ، اخذ اقامت دایم و حمایت کامل در محیط جدید.

ایده های عالی برای مهاجرت

چرا ما بهترین انتخاب شما هستیم؟

به شکل حرفه ای، ابتدا نقشه راه و پلن مهاجرت را برای شما ترسیم میکنیم.

we aren't afraid of trying new things

با روشهای متنوع و کاربردی مهاجرت در کنار شما هستیم.

تجارب ما در اقامت سریع و آسان ,در مدارس و دانشگاهها و کیفیت آنها، انواع حساب ها و نرخ سود و تسهیلات ، اقامت به نوزاد ،گرفتن گواهینامه بدون امتحان ، اقامت بدون خرید خونه ، پروژه های خوب برای زندگی و سرمایه گذاری ، مناطق خوب برای خرید اقساط بدون بهره ،ثبت شرکت و بیزینس ،استخدام و ویزای کار ، همه و همه قطعا برای شما کارگشا خواهد بود.

هر کدام از این مشاوره ها توسط افراد با تجربه و متخصص در هر بخش به شما ارایه میشود و علاوه بر اینکه اشتباهات احتمالی شما رو حذف میکند باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

از همه مهمتر باعث میشود طعم خوش مهاجرت و آرامشی که بدنبالش بودید یا لذت سرمایه گذاری و یا تحصیل در محیطی جدید رو به درستی بچشید .

به یاد داشته باشید تجربه ماست که با ارزشه .