پرش به محتوا

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

معرفی برنامه مهاجرتی Start-up بهمراه شرایط و الزامات

مزیت های ویزای استارت آپ

  • با مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ 
  • در یکی از بزرگ‌ترین اکوسیستم کارآفرینی دنیا و یکی از پنج اقتصاد بزرگ جهان حضور پیدا کنید.
  • به دست آوردن تمامی مزیت‌های حضور در یک کشور انگلیسی زبان؛
  • داشتنِ پشتیبانی شتاب‌دهنده‌های مشهور و کارآمد کانادا یی؛
  • رشد در یکی از حرفه‌ای‌ترین اکوسیستم‌های استارتاپی جهان؛ و دسترسی مستقیم به صندوق‌ سرمایه‌گذاری استارتاپی کانادا ؛

دسترسی سریع به پاسپورت

  • امکان اقامت به همراه خانواده بطور همزمان همچنین تحصیل رایگان با کیفیتِ کانادا ی برای فرزندان و همسر خود؛
  • امکان دریافت پاسپورت معتبر کانادا برای خود و اعضای خانوادتان پس از ۳ سال ؛

امکان طی کردن فرآیند به صورت گروهی برای کل تیم کاری مد نظرتان (یک تیم که شامل حداکثر 5 خانواده هستند می توانند با یک ایده تقدام نمایند)

روش استارت اپ یا کارآفرینی

در روش استارت آپ کانادا شرایط ساده تر و سرمایه کمتری مورد نیاز است؛ تفاوت عمده مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ و کارآفرینی، ایده ای است که متقاضی با آن اقدام می کند. در مهاجرت از طریق استارت آپ حتما باید ایده خلاقانه و جدید باشد و تاکنون در کانادا اجرا نشده باشد ولی در کارآفرینی می توان از ایده هایی که قبلا اجرایی شده اند نیز استفاده کرد

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

مرحله اول:‌ ایده یا بیزنس خود را آماده کنید. اما نه هر پروژه ای، ارائه یک ایده نو، بر پایه تکنولوژی و در مقیاس جهانی الزامیست. بیزینس پلن بنویسید و سازمان مناسب برای حمایت را راضی کنید که از شما حمایت کند .

مرحله دوم:‌ مرحله اول که البته خود به تنهایی بسیار مهم هست را گذراندید. حالا پس از توافق با سازمان حامی نامه ساپورت را میگیرید. سازمان حامی همزمان با ارسال نامه ساپورت برای شما، نامه تعهد را نیز برای اداره مهاجرت کانادا ارسال میکند.

مرحله سوم:‌ حالا شما نامه ساپورت دارید. پس وقت کار با اداره مهاجرت کاناداست. مدارک را آماده کنید و درخواست ویزای اقامت و ویزا کار (برای افراد ضروری)‌ را ارسال کنید.

مرحله چهارم:‌ معمولا جواب درخواست ویزای کار زود به دست شما می رسد. سوال میکنید چند ماه؟‌ بین سه تا شش ماه پاسخ شماست. فراموش نکنید همزمان پروژه اقامت دایم شما در جریان است. پس هنوز تحت نظارت اداره مهاجرت هستید.

مرحله پنجم و ششم:‌ در صورتی که اداره مهاجرت تصمیم به چک کردن پروژه شما داشته باشد اینجا سر و کله سازمان های دیگری پیدا میشود . در مرحله peer review یکی از این سازمان ها شروع به جمع آوری اطلاعات میکند. اطلاعات از سازمان حامی و اداره مهاجرت گرفته میشود و نتیجه بررسی به اداره مهاجرت داده میشود.

مرحله هفتم:‌ تبریک، حالا وقت آن است که اقامت دائم خود را بگیرید. از این جا به بعد مسئولیتی در قبال پروژه ندارید.

برنامه ویژه افراد با ایده های نوآورانه

این برنامه کارآفرینی مناسب  کارآفرینانی است که پتانسیل راه اندازی شرکت های نوآور را داشته و علاوه بر  ایجاد شغل ، توانایی گسترش و مطرح شده در سطح جهانی را داشته باشد .ایده ای جدید با پتانسیل رشد بالا در جهت رفع نیاز بازار و یا حل مشکلی اساسی، یا راه حل جدید برای مشکلت قبلی که قابلیت رقابت در سطح بین المللی را داشته باشد.

شرایط ویزای Start-Up

سهم شما کمتر از ۱۰ درصد نباشد .باید توجه داشت سهم شرکت مادر یا حامی 50 درصد هست. در این روش نو بودن بیزنس و مورد تأیید قرار گرفتن این بیزنس نو از سوی نهاد های ذیصلاح دولت کانادامهمترین شرط تحقق برای اخذ اقامت کانادا از طریق این ویزا می باشد. همچنین پس از اینکه اقامت دائم کانادا را کسب کردید باید به صورت فعالانه در شرکت استارت آپ مدیریت کنید.

ویزای Start-Up

  • در طی چند سال اخیر سازمان مهاجرت کانادا، با هدف تشویق صاحبان کسب و کارها به مهاجرت به این کشور، روش ویزای استارت آپ کانادا را مطرح کرد تا دارندگان ایده ها و طرح های نو و کار آفرینان خلاق بتوانند با سرمایه گذاری در این کشور، بستر مهاجرت را برای خود مهیا نمایند.

شرایط بیزنس پلن

بیزینس پلن یا طرح توجیحی ایده شما توسط یک نهاد تأیید شده در کانادا  که ایده کسب و کار شما را در زمینه نوآوری، ماندگاری و مقیاس پذیری ارزیابی کرده است، تأیید شده باشد . طرح شما باید توسط یک سازمان کانادایی که مرتبط به استارت آپ هست تأیید شده باشد و حداقل 200,000 دلار بابت این طرح شما را پشتیبانی نماید.

  • پس از دریافت گواهی تعهد یا letter of support شما 6 ماه فرصت دارید که برای دریافت اقامت دائم کانادا درخواست دهید.
    اما شما می توانید قبل از اینکه نتیجه درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم کانادا دریافت کنید (یعنی در زمانی که منتظر دریافت اقامت دائم هستید)، با دریافت یک « اجازه کار کوتاه مدت » یا “Temporary work permit” به کانادا بیایید و بیزینس خود را راه اندازی کنید.

سطح زبان مورد نیاز

شما در زبان کانادا ی حداقل دارای CLB 5 هستید (تقریبا معادل آیلتس 5 در مهارت های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن)

ویزای Start-Up

  • متقاضیانی که برای ویزای استارتاپ کانادا اقدام می کنند می بایست از تمکن مالی خوبی برای راه اندازی کسب و کار خود برخوردار باشند. این افراد همچنین باید ثابت نمایند هزینه لازم برای زندگی و رفع نیازهای اساسی خود و خانواده را دارند. این هزینه شامل هزینه های خوراک، پوشاک و مسکن می باشد.

پیام ارسال کنید و طرح مورد نظرتان را درخواست کنید.

ایده های عالی برای مهاجرت

چرا ما بهترین انتخاب شما هستیم؟

به شکل حرفه ای ابتدا نقشه راه مهاجرت را برای شما ترسیم میکنیم.

کاریابی در قبرس

بررسی اولیه و ارایه پلن

قبل از هر اقدامی شرایط شما برای مهاجرت بررسی و بهترین راه حل ممکن در قالب برنامه مدون مهاجرتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کاریابی در قبرس

آماده سازی

سپس برای تقویت شرایط شما مراحل آماده سازی قبل از مهاجرت یا (ویزا ) رو به جهت جلوگیری از خطا و اشتباه یا ریجکتی به دقت اجرایی خواهیم کرد.

کاریابی در قبرس

پشتیبانی

در این مرحله در کنار شما خواهیم بود برای انجام امور اداری ، اخذ اقامت دایم و حمایت کامل در محیط جدید.

we aren't afraid of trying new things

دانش و تجربه ماست که با ارزشه .

تجارب ما در اقامت سریع و آسان ,در مدارس و دانشگاهها و کیفیت آنها، انواع حساب ها و نرخ سود و تسهیلات ، اقامت به نوزاد ،گرفتن گواهینامه بدون امتحان ، اقامت بدون خرید خونه ، پروژه های خوب برای زندگی و سرمایه گذاری ، مناطق خوب برای خرید اقساط بدون بهره ،ثبت شرکت و بیزینس ،استخدام و ویزای کار ، همه و همه قطعا برای شما کارگشا خواهد بود.

هر کدام از این مشاوره ها توسط افراد با تجربه و متخصص در هر بخش به شما ارایه میشود و علاوه بر اینکه اشتباهات احتمالی شما رو حذف میکند باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

از همه مهمتر باعث میشود طعم خوش مهاجرت و آرامشی که بدنبالش بودید یا لذت سرمایه گذاری و یا تحصیل در محیطی جدید رو به درستی بچشید .

به یاد داشته باشید تجربه ماست که با ارزشه .