پرش به محتوا

مهاجرت تحصیلی کانادا

مهاجرت تحصیلی کانادا

بررسی جزئیات مهاجرت تحصیلی به کانادا در 2023 | بورسیه ها، ویزای همراه در تمامی مقاطع

رنکینگ بالای دانشگاه ها

مهاجرت تحصیلی کانادا به دلیل رنکینگ بالای  دانشگاه های کانادا در سطح جهانی و امکان دریافت بورسیه یکی از هوشمندانه ترین روش های مهاجرت به کانادا است.

تحصیل بدون مدرک زبان

نداشتن مدرک زبان امکان دارد پروسه مهاجرت شما را بسیار طولانی کند ولی شما به راحتی میتوانید بدون مدرک زبان از دانشگاه های کانادا اپلای کنید

مهاجرت تحصیلی

شرایط کار پس از تحصیل

کشور کانادا نیاز به نیروی کار بسیاری دارد و این شرایط برای فارغ التحصیلان این دانشگاه وجود دارد که به راحتی پس از تحصیل در کانادا اقامت کاری داشته باشند.

چرا باید دانشگاه های کانادا را برای تحصیل انتخاب کنم ؟

چرا کانادا یکی از بهترین مقصد ها برای مهاجرت تحصیلی است؟

چرا هر ساله تعداد افراد زیادی برای مهاجرت تحصیلی، کانادا را در الویت انتخاب های خود قرار می دهند؟ برای مهاجرت تحصیلی در هر مقطع میتوانیم از دانشگاه های کانادا بورسیه تحصیلی دریافت کنیم ؟  در صورت دریافت پذیرش و ویزا برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، میتونیم برای همسر و فرزند های خود ویزای همراه دریافت کنیم ؟ وضعیت اقامت پس از اتمام تحصیل در کانادا به چه صورتی خواهد شد ؟ در صورت دریافت پذیرش از دانشگاه های کانادا امکان ریجکتی ویزا وجود دارد ؟ برای جواب همه این سوال ها در ادامه همراه تیم پل قبرس باشید. 

 

شرایط عمومی تحصیل در کانادا

کانادا به عنوان یک کشور مهاجر پذیر هر ساله از روش مهاجرت تحصیلی، تعداد بسیاری دانشجویان بین المللی پذیرش میکند، این دانشجویان بین المللی به دلیل شرایط فوق العاده دانشگاه ها و شرایط عالی زندگی در کانادا، به قصد دریافت اقامت دائم در کانادا پروسه مهاجرت خود به کانادا را از طریق مهاجرت تحصیلی شروع میکنند،  کانادا رنکینگ بالای دانشگاه ها و شرایط فوق العاده کار حین تحصیل و پس از تحصیل و بورسیه های فوق العاده ای که  دولت کانادا به دانشجویان ممتاز بین المللی میدهد، موجب شده تا بسیاری از افراد بدون تردید کانادا را یکی از بهترین مقصد های خود برای مهاجرت بدانند.

 متقاضی های مهاجرت تحصیلی به کانادا بعد از اتمام تحصیل امتیاز بسیار بالای برای دریافت اسکیل ورکر کانادا و استرالیا خواهند داشت.

 تیم مشاوران تحصیلی پل قبرس در سال 2022 موفق به دریافت 98 ویزای تحصیلی برای دانشجویانی بوده است که با ما در پروسه مهاجرت تحصیلی خود همکاری کرده اند. شما هم اگر میخواهید جز همین دانشجویان موفق باشید حتما تا آخر مطالب این پیج همراه مشاوران حرفه ای تیم پل قبرس باشید.  

شرایط تحصیل در هر مقطع کانادا

مقطع دبستان و دبیرستان

-بدون آزمون ورودی
-هزینه بین 24 تا 40 هزار دلار در سال
-تحصیل به زبان انگلیسی

مقطع کارشناسی

-اپلای بدون مدرک زبان
-بورسیه تعلق نمیگیرد
-هزینه تحصیل از 14 تا 25 هزار دلار درسال

مقطع کارشناسی ارشد

-اپلای بدون مدرک زبان
-امکان دریافت فول فاند
-هزینه تحصیل از 14 تا 25 هزار دلار درسال

مقطع دکترا

-مدرک ایلتس 6.5
-امکان دریافت فول فاند
-قبولی در آزمون GRT

وبلاگ مهاجرت تحصیلی

بهترین دانشگاه های کانادا

در این مقاله بهترین دانشگاه های کانادا را با توجه به رشته ها و مقاطع مختلف بررسی کرده ایم

کار دانشجویی

بررسی تمامی شغل هایی که دانشجو ها میتوانند حین تحصیل در کاناداانتخاب کنند و در آمد داشته باشند

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

بورسیه تحصیلی دانشگاه های کانادا

دانشگاه های کانادا با توجه به رزومه تحصیلی هر فرد و انگیزنامه او شرایط تحصیلی فوق العاده ای را در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به متقاضی می دهد، در بسیاری از موارد در صورت قوی بودن رزومه تحصیلی حتی امکان دریافت فول فاند یعنی دریافت هزینه های زندگی نیز در کانادا میسر است و در صورتی که شما رزومه تحصیلی قوی داشته باشید میتوانید فاند و اسکولارشیپ دریافت کرده و با یک کار پاروقت دانشجویی به راحتی میتوانید از پس هزینه های زندگی و تحصیل در کانادا را پوشش دهید. بورسیه های دانشگاه های کانادا بسته به دانشگاه انواع مختلفی دارد، مثلا از معروف ترین بورسیه های تحصیلی کانادا، بورسیه تحصیلی دانشگاه York است که متقاضی مهاجرت تحصیلی کانادا در صورتی که رزومه تحصیلی قوی داشته باشد به راحتی میتواند تا 100 هزار دلار فاند برای 4 سال تحصیل دریافت کند. یا در نمونه ای دیگر متقاضی برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با یک رزومه تحصیلی خوب می تواند از دانشگاه  Manitobaبورسیه تحصیلی تا 18 هزار دلار برای 4 ترم را دریافت کند .

این صرفا 2 نمونه از بورسیه های تحصیلی دانشگاه های کانادا است که به دانشجویانی با رزومه تحصیلی خوب تعلق میگیرد، نمونه های بسیاری وجود دارد که امکان دریافت هزینه های زندگی نیز در حین تحصیل امکان پذیر است

در صورتی که رزومه تحصیلی خوبی دارید به راحتی میتوانید با کمک تیم حرفه ای مشاوران پل قبرس بورسیه های بسیار عالی از دانشگاه های کانادا دریافت کنید و این آینده سبز را به خودتان هدیه دهید.

آخرین وبلاگ ها

اپلای بدون مدرک زبان

بسیاری از افرادی که اقدام برای مهاجرت و اقامت کانادا میکنند از طریق شروع پروسه مهاجرت تحصیلی، استرس نداشتن مدرک زبان میتواند پروسه مهاجرتشان را ماه ها به تاخیر بیندازد و چون یکی از اصلی ترین مولفه های دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا نداشتن گپ تحصیلی است، این تاخیر در شروع پروسه باعث ایجاد گپ تحصیلی میگردد و سختی مسیر را چندین برابر میکند و امکان از دست دادن این روش مهاجرت بسیار عالی به کانادا امکان دارد فقط به دلیل نداشتن مدرک زبان به تعویق بیوفتد،  پیشنهاد ما به شما با توجه به اینکه دریافت مدرک زبان پروسه مهاجرت شما را به تاخیر می اندازد

 این است که به جای وقت بسیار گذاشتن برای دریافت مدرک زبان، از شرایط فوق العاده اپلای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان استفاده کنید و دیگر وقت خود را برای دریافت مدرک زبان از دست ندهید، پذیرش ار دانشگاه بدون مدرک زبان مشروط به آن است که شما حتما در کورس های یکساله زبان دانشگاه ها شرکت کرده و پس از پایان دوره آموزشی بتوانید نمره قبولی را دریافت کنید. در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان دریافت پذیرش بدون مدرک زبان میسر می باشد ولی در مقطع دکترا حتما باید ایلتس 7 را ارائه دهید.

ویزای همراه

بسیاری از افرادی که به صورت تحصیلی اقدام برای مهاجرت میکنند، نگران هستند که آیا امکان همراه شدن همسر و فرزندان خود در این پروسه مهاجرت وجود دارد یا خیر،  دولت کانادا برای اینکه دانشجو ها حین تحصیل شرایط مطلوب روحی برای گذارندن پروسه تحصیل خود را داشته باشند این اجازه را به همراهان متقاضی می دهد که با ویزای همراه به کانادا مهاجرت کنند، همراهان میتوانند همسر و فرزندان زیر 18 ساله متقاضی باشند. به صورت مثال اگر همسر فردی با مهاجرت تحصیلی به کانادا بیاید میتواند به راحتی با پیدا کردن کار مشغول به کار شود و ویزای کاری دریافت کند و حتی فرزند زیر 18 ساله متقاضی به راحتی میتواند در مدارس و کالج های کانادا تحصیل کند.

شرایط کار پس از تحصیل

کانادا از آن جمله از کشور های مهاجر پذیر است که بسیار به نیروی کار در زمینه های مختلف نیاز دارد و کم تر دانشجویی به قصد تحصیل به کانادا آمده است و نتوانسته باشد که کار پیدا کند . درصد خیلی زیادی از دانشجویان بین المللی بعد از تحصیل با پیدا کردن کار دقیقا با توجه به رشته تحصیلی شان کار پیدا کرده و اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل میکند. دولت کانادا مخصوصا از افرادی که با بورسیه تحصیل کرده اند بسیار حمایت میکند. بسیاری از دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل می شوند به راحتی با دریافت اسکیل ورکر اقامت دائم کانادا را دریافت کرده و بعد از 5 سال پاسپورت کانادا را دارند. این دقیقا همان مسیر سبز و آینده روشنی است که هر کسی میتواند به خودش هدیه دهد، در صورتی که دنبال یک شرایط فوق العاده برای مهاجرت تحصیلی به کانادا هستی حتما از طریق فرم تماس با ما با تیم مشاوران حرفه پل قبرس در ارتباط باشید.

در هر مرحله قدم به قدم در کنار شما هستیم .

در کمترین زمان ممکن رزومه تحصیلی شما را بررسی میکنیم،

اگر دغدغه یک مسیر سبز و یک آینده روشن رو داری با تیم مشاوران حرفه ای پل قبرس در ارتباط باش 

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd