پرش به محتوا

کار دانشجویی بعد از مهاجرت

وبلاگ | بررسی کار دانشجویی بعد از مهاجرت

اجازه کار دانشجویی

یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که اقدام به مهاجرت تحصیلی میکنند، پیدا کردن کار دانشجویی بعد از مهاجرت است که بتوانند بخشی از هزینه های تحصیل بعد از مهاجرت را تامین کنند و از طرفی به دلیل تفاوت ارزش ریال با دلار و یورو بسیاری از دانشجویان از داخل ایران توسط خانواده های خود نمیتوانند تامین مالی شوند به همین دلیل پس از مهاجرت سعی در پیدا کردن کار دانشجویی دارند تا بتوانند بخشی از هزینه های خود را تامین کنند. در بسیاری از کشور های اروپایی و آمریکایی دانشجو اجازه کار از 20 تا 36 ساعت در هفته را دارند که در این زمان میتواند با کار های جنرال یا کار های تخصصی در آمد داشته باشد.

آخرین وبلاگ ها

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

چطور راحت کار دانشجویی پیدا کنم ؟

پیدا کردن کار بعد از مهاجرت بسته به کشوری که انتخاب میکنید میتواند پروسه سخت یا راحتی باشد ولی اگر به امید پیدا کردن کار دانشجویی اقدام به مهاجرت تحصیلی میکنید، در ابتدا برای انتخاب کشور مقصد برای تحصیل حتما وضعیت کار در آن کشور را بررسی کنید، در چندین کشور  بزرگ و به نام اروپایی و آمریکایی، پیدا کردن کار برای افراد خارجی بسیار سخت است و فرصت های شغلی بیشتر به افراد تابع آن کشور داده میشود، در گام بعدی حتما در ابتدا زبان کشور مقصد خود را به خوبی یاد بگیرید، در بسیاری از کشور های اروپایی شما با زبان انگلیسی میتوانید تحصیل کنید ولی برای پیدا کردن کار حتما باید زبان رایج آن کشور را مسلط باشید، رزومه کاری خود را به زبان  رایج آن کشور به صورت حرفه ای نگارش کنید و سعی کنید مهارت های کامپیوتر  خود را بالا ببرید. بعد از انجام همه این اقدامات از طریق پلتفرم لینکدین و سایت های کاریابی آن کشور اقدام برای پیدا کردن کار کنید.

کارآموزی در دوران دانشجویی

دوره های کارآموزی در بسیاری از کشور ها برای رشته های مختلف توسط شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی برگزار میگردد که بسته به رشته انتخابی دانشجو و کشوری که انتخاب میکند این دوره میتواند متفاوت باشد ولی این دوره ها به دانشجو کمک میکند تا راحت تر وارد بازار کار شده و مهارت های تخصصی شغل خود را به راحتی آموزش ببیند.

کار دانشجویی بعد از مهاجرت

کار های جنرال بعد از مهاجرت

بسیار از دانشجویانی که برای دوره لیسانس اپلای میکنند چون تخصصی ندارد برای تامین هزینه ها باید با انجام کار های جنرال در آمد کسب کنند، این کار های جنرال میتواند کار در رستوران و بار یا کار در محوطه دانشگاه باشد، این کار های جنرال درآمد بسیار بالایی ندارند ولی به راحتی بخشی از هزینه های حین تحصیل را تامین میکنند. در صورتی که تمایلی به انجام های کارهای جنرال ندارید میتوانید قبل از مهاجرت تخصصی را مرتبط با رشته تحصیلی خود یادگرفته و بعد از مهاجرت در همان زمینه اقدام برای پیدا کردن کار کنید و در این صورت حقوق بالاتری را هم نسبت به کار جنرال دریافت میکنید.

کار دانشجویی بعد از مهاجرت

جدیدترین وبلاگ ها

برای بررسی رایگان پروفایل تحصیلی خود اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید

جدیدترین وبلاگ ها

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd