پرش به محتوا

مهاجرت تحصیلی آمریکا

مهاجرت تحصیلی آمریکا

شرایط تحصیل در آمریکا | بورسیه های تحصیلی سال 2023

رنکینگ بالای دانشگاه ها

مهاجرت تحصیلی آمریکا به دلیل رنکینگ بالای دانشگاه های آمریکا جز بهترین روش های مهاجرت به این کشور است. 

 

تحصیل به زبان انگلیسی

برای اپلای و تحصیل در دانشگاه های آمریکا دغدغه یادگیری زبان های سخت کشور های اروپایی را نخواهید داشت و با داشتن مدرک ایلتس میتوانید تحصیل کنید

مهاجرت تحصیلی

شرایط کار پس از تحصیل

در صورت فارغ التحصیلی از هر کدام از دانشگاه های آمریکا مطمئنن شرایط شغلی فوق العاده در تمامی کشور های دنیا در زمینه مرتبط با رشته تحصیلی تان خواهید داشت.

چرا باید آمریکا رو برای تحصیل انتخاب کنم ؟!

هر ساله  ایرانیان بسیاری به آمریکا مهاجرت میکنند و میتوان گفت درصد زیادی از این مهاجر ها از طریق روش تحصیلی اقدام برای مهاجرت به این کشور میکنند، روش مهاجرت تحصیلی به آمریکا از محبوب ترین و ساده ترین روش های مهاجرت به این کشور است. دانشگاه های آمریکا جز با کیفیت ترین دانشگاه های دنیا هستند و هر فرد در صورت فارغ التحصیلی از این دانشگاه ها به راحتی میتواند  موقعیت شغلی فوق العاده ای داشته باشد یا در مقطع های بعدی در شرایطی فوق  ای از بهترین دانشگاه های اروپا و آمریکا بورسیه های عالی دریافت کند.

تیم مشاوران ارشد پل قبرس تمامی روش های مهاجرت تحصیلی به آمریکا را با جزئیات برای هر مقطع در این پیج بررسی کرده است.

بعد از اتمام مطالعه این پیج در انتهای صفحه میتوانید با ما از طریق ارسال اطلاعات خود در فرم تماس در ارتباط باشید.

شرایط عمومی تحصیل در آمریکا

به صورت کلی تحصیل در آمریکا به زبان انگلیسی است و شما برای اپلای از دانشگاه های آمریکا حتما باید مدرک زبان ایلتس ارائه دهید. هزینه تحصیل در آمریکا در هر مقطع و بنا بر دانشگاهی که انتخاب میکنید بسیار متفاوت است ولی این هزینه می تواند از سالی 14 هزار تا 45 هزار دلار آمریکا متغیر باشد.  اپلای در تمامی مقاطع امکان پذیر است و متقاضی برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا میتواند بورسیه تحصیلی دریافت کند ولی در صورتی که پروفایل تحصیلی قوی ارائه دهد. برای همراهان دانشجویان ویزای همراه صادر میگردد و  همراه متقاضی به راحتی میتواند کار  تحصیل کند. دانشجو حین تحصیل اجازه کار تا 20 ساعت در هفته را دارد و بعد از اتمام تحصیل میتواند اقامت کاری داشته و ویزای کار دریافت کند، برای مطالعه جزئیات هر مقطع اسکرول کنید. 

شرایط تحصیل در هر مقطع آمریکا

کالج های آمریکا

-تحصیل به زبان انگلیسی
-آمادگی ورود به دانشگاه
طول دوره 1 سال

مقطع کارشناسی

-حداقل ایلتس 6
-بورسیه تحصیلی ندارد
-دارای آزمون ورودی SAT

مقطع کارشناسی ارشد

-حداقل ایلتس 6
-دارای بورسیه تحصیلی
-دارای آزمون ورودی در تمامی رشته ها

مقطع دکترا

-مدرک ایلتس 6.5
-امکان دریافت فول فاند
-قبولی در آزمون GRT

وبلاگ مهاجرت تحصیلی

بهترین رشته های تحصیلی در آمریکا

در مقاله زیر بهترین رشته های تحصیلی جهت تحصیل در آمریکا در هر مقطع با جزئیات بررسی شده است.

کار دانشجویی

بررسی تمامی شغل هایی که دانشجو ها میتوانند حین تحصیل در آمریکا انتخاب کنند و در آمد داشته باشند

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه های آمریکا

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در هر مقطع از دانشگاه های آمریکا بسیار متفاوت است و دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا رزومه تحصیلی قوی ارائه دهند میتوانند برای تحصیل خود کمک هزینه دریافت کنند، در کنار رزومه تحصیلی قوی شما برای دریافت بورسیه از دانشگاه های آمریکا باید با انگیزنامه قوی تایید استاد راهنما را دریافت کنید در این انگیزنامه حتما باید انگیزه و هدف از تحصیل در دانشگاه و رشته مدنظر را شرح دهید. علاوه بر انگیزنامه داشتن مقاله ISI یکی از رکن های اصلی برای دریافت بورسیه های تحصیلی از دانشگاه های امریکا است. در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا متقاضی دریافت بورسیه تحصیلی باید بتواند در آزمون ورودی رشته خود نمره قبولی دریافت کند این آزمون ها اعم از آزمون GRE و آزمون GMAT است که به ترتیب دانشجویان رشته های مدیریت و مهندسی باید حداقل نمره 70 را دریافت کنند. به صورت کلی دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه های آمریکا خیلی راحت نیست و متقاضی باید تمامی مدارک را به صورت جامع به دانشگاه جهت دریافت فاند ارائه دهد. تیم مشاوران ارشد پل قبرس درصورتی که رزومه تحصیلی قوی دارید در این مسیر همراهتان هستند. 

در هر مرحله قدم به قدم در کنار شما هستیم .

در کمترین زمان ممکن رزومه تحصیلی شما را بررسی میکنیم،

اگر دغدغه یک مسیر سبز و یک آینده روشن رو داری با تیم مشاوران حرفه ای پل قبرس در ارتباط باش 

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd