پرش به محتوا

مهاجرت تحصیلی قبرس

مهاجرت تحصیلی قبرس

شرایط تحصیل در قبرس شمالی | بورسیه های تحصیلی سال 2023

خرید ملک در قبرس

تجربه مهاجرت آسان و سریع

با مهاجرت تحصیلی قبرس در یک بازه زمانی کوتاه اپلای میکنیم و چون نیاز به ویزای سفارت ندارید بدون ارائه تمکن مالی، سریع وارد خاک قبرس میشوید.

کمترین مدارک برای اپلای تحصیلی

برای اپلای تحصیلی نیاز به مدارک زیادی ندارید. حتی نیاز به مدرک زبان برای اپلای ندارید.

هزینه پایین

با دریافت بورسیه های عالی از بهترین دانشگاه ها، نیاز به پرداخت هزینه های بالا برای تحصیل و زندگی نیست.

چرا باید قبرس شمالی رو برای تحصیل انتخاب کنم ؟!

قبرس شمالی به عنوان یک کشور در خاک اروپا، میتونه یکی از بهترین انتخاب های شما برای تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های اروپا با رنکینگ بالا، هزینه بسیار پایین تحصیل باشه، در این پیج تیم مشاوران ارشد پل قبرس سعی بر آن دارند تا روش های مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی را با جزئیات برای تمامی مقاطع بررسی کنند، علاوه بر آن بورسیه های تحصیلی با جزئیات برای تمامی مقاطع و تمامی دانشگاه های بررسی شده است. در بخش بهترین دانشگاه ها با کلیک بر روی هر سکشن شما میتوانید به بروشور آن دانشگاه به زبان فارسی دست پیدا کنید و در صورتی ک متقاضی انتخاب دانشگاه های قبرس شمالی هستند بهترین دانشگاه را با توجه به رشته تحصیلی و هزینه های انتخاب کنید، تیم پل قبرس با بررسی تمامی جزئیات مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی سعی بر آن دارد تا شما بهترین تصمیم را در انتخاب دانشگاه داشته باشید.

بعد از اتمام مطالعه این پیج در انتهای صفحه میتوانید با ما از طریق ارسال اطلاعات خود در فرم تماس در ارتباط باشید.

شرایط عمومی تحصیل در قبرس

انتخاب قبرس شمالی به دلیل هزینه پایین تحصیل برای افرادی که هزینه تحصیل در دانشگاه های اروپایی را ندارند بهترین گزینه است، به تحصیل در قبرس شمالی دیگر دغدغه خرج کردن دلار و یورو را ندارید. رنکینگ بالای دانشگاه های قبرس شمالی موجب شده تا خیلی از افراد با تحصیل چند ترم در این دانشگاه بتوانند برای اتمام تحصیل خود از بهترین دانشگاه های انگلیسی اپلای کرده و مدرک 2 دانشگاه را دریافت کنند.  بعد از اتمام تحصیل از دانشگاه های قبرس شمالی  ازطریق یک موقیعت شغلی عالی میتوانید  اسکیل ورکر کانادا، استرالیا و یا جاب سیکر آلمان دریافت کرده و در بهترین کشور های دنیا اقامت کاری داشته باشید.

شرایط تحصیل در هر مقطع کانادا

مقطع دبستان و دبیرستان

-دارای آزمون ورودی استعدادیابی -هزینه بین 5 تا 8 هزار یورو در سال دبیرستان زنیوم |مدرسه فالکون | مدرسه هریتج

مقطع کارشناسی

-بدون آزمون ورودی
-تا 70 درصد بورسیه
-بدون نیاز به مدرک زبان

مقطع کارشناسی ارشد

-بدون آزمون ورودی
-تا 70 درصد بورسیه
-اپلای بدون نیاز به مدرک زبان

مقطع دکترا

-بدون آزمون ورودی
-امکان تحصیل رایگان
بدون نیاز به ارائه مقاله ISI

وبلاگ مهاجرت تحصیلی

تحصیل رشته پزشکی

دانشگاه EMU و CIU از بهترین دانشگاه های ارائه دهنده رشته پزشکی به دانشجویان بین المللی است، برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کن

کار دانشجویی

بررسی تمامی شغل هایی که دانشجو ها میتوانند حین تحصیل در قبرس انتخاب کنند و در آمد داشته باشند .

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

بورسیه تحصیلی دانشگاه های قبرس

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در هر مقطع از دانشگاه های قبرس شمالی متفاوت است و امکان دریافت بورسیه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در تمامی دانشگاه های قبرس شمالی وجود دارد ولی بسته به رزومه تحصیلی متقاضی و دانشگاهی که انتخاب میکند متفاوت است.بورسیه تحصیلی قبرس شمالی اعم از بورسیه تحصیلی بنیاد امید، بورسیه تحصیلی Edoofa و یا بورسیه تحصیلی Novus biologicals در بسیاری از مواقع می تواند درصدی از شهریه را کم کرده و یا در خیلی مواقع شرایط تحصیل رایگان به دانشجو بدهد .  این بورسیه های تحصیلی زمانی که دانشجو در زمان استاندارد دانشگاه  در هر مقطع تحصیل کند طبق درصدی که در فرم ثبت نام آمده داده میشود ولی در صورتی که تحصیل دانشجو از حد استاندارد بیشتر شود، باید شهریه هر ترم را بدون در نظر گرفتن بورسیه تحصیلی پرداخت کند. این بورسیه های تحصیلی در دوره کارشناسی از 25  درصد بسته به رزومه تحصیلی دانشجو شروع میشود و در دوره دکترا در صورتی که رزومه تحصیلی دانشجو نمره A باشد به راحتی دانشجو شامل تحصیل رایگان میشود و باید تاییدیه استاد راهنما به راحتی میتواند بدون هزینه تحصیل کند.

برترین دانشگاه های قبرس

دانشگاه EMU

برای دانلود بروشور فارسی ترجمه شده تیم پل قبرس کلیک کنید

دانشگاه CIU

برای دانلود بروشور فارسی ترجمه شده تیم پل قبرس کلیک کنید

دانشگاه GAU

برای دانلود بروشور فارسی ترجمه شده تیم پل قبرس کلیک کنید

آخرین وبلاگ ها

امتیازات کارت دانشجویی

کارت دانشجویی در قبرس شمالی، امکانات بسیار به دانشجویان بین المللی می دهد از جمله استفاده با تخفیف مراکز تفریحی یا خرید اجناس با تخفیف های بسیار عالی 

خوابگاه های قبرس شمالی

خوابگاه های دانشجویی با بهترین امکانات و کم ترین هزینه های برای دانشجویانی که امکان اجاره خانه یا استودیو را ندارند در دسترس است 

هزینه های زندگی در قبرس شمالی

هزینه های زندگی در قبرس شمالی به نسبت دیگر کشور های اروپایی بسیار پایین است، به طوری که شما در سال 2022 در صورت که برای یک شرکت ایرانی دورکاری هم کار کنید یا کارهای جنرال انجام دهید با تقریبا 300 تا 400 یورو در سال به راحتی میتوانید از پس هزینه های زندگی بر بیایید . 

هزینه های :

اجاره استودیو برای یک نفر : 150 یورو در ماه 

اجاره خانه برای دو نفر ( تک اتاق خوابه ) : 200 یورو در ماه 

هزینه های غذا و خوراکی : 100 یورو در ماه 

در هر مرحله قدم به قدم در کنار شما هستیم .

در کمترین زمان ممکن رزومه تحصیلی شما را بررسی میکنیم،

اگر دغدغه یک مسیر سبز و یک آینده روشن رو داری با تیم مشاوران حرفه ای پل قبرس در ارتباط باش 

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd