پرش به محتوا

تحصیل رشته پزشکی در قبرس

وبلاگ | بررسی رشته تحصیلی پزشکی در قبرس شمالی

شرایط عمومی رشته پزشکی در قبرس

شرایط عمومی رشته پزشکی

کشور زیبای قبرس هر ساله انتخاب بسیاری از دانشجویانی است که به قصد تحصیل مهاجرت میکنند و دانشجویان که متقاضی تحصیل رشته پزشکی در قبرس هستند.

رشته پزشکی در همه دانشگاه های بین المللی و رتبه برتر قبرس با شرایط فوق العاده و با جدیدترین متد های دانشگاه های اروپایی تدریس می شود. تحصیل پزشکی در قبرس به دلیل هزینه های بسیار معقول دانشگاه ها و هزینه پایین زندگی در قبرس متقاضیان بسیاری دارد.

دانشگاه های قبرس به دلیل رنکینگ بالایی که دارند این شرایط فوق العاده را برای فارغ التحصیلان خود فراهم میکنند و بعد از اتمام تحصیل با یک شرایط فوق العاده شغلی از بسیاری از کشور های برتر اروپایی پذیرش دریافت کنند پس به همین دلیل بسیاری از دانشجویانی که در رشته پزشکی از دانشگاه های قبرس فارغ التحصیل میشوند برای دوره تخصص خود از بسیاری از کشور ها مانند انگلیس یا ایتالیا میتوانند پذیرش دریافت کنند.

بسیاری از دانشگاه های ارائه دهنده رشته پزشکی به دانشجویان بین المللی تا 60 درصد در سال بورسیه می دهند و این بورسیه میتواند شرایط تحصیل در رشته پزشکی را برای خیلی از دوستانی تمکن مالی بالا ندارند فراهم کند. دوره جنرال پزشکی در قبرس 6 سال طول می کشد و در طول این سال ها دانشجویان امکان استفاده از خوابگاه با امکانات بسیار عالی را دارند .

برای دریافت پذیرش از رشته پزشکی در قبرس نیاز به ارائه مدرک زبان نیست و حتی بدون مدرک زبان و با مدرک دیپلم بالای 16 به راحتی میتوانید پذیرش دریافت کنید. برای اطلاع از هزینه ها و دانشگا های برتر پزشکی در قبرس در ادامه این وبلاگ همراه مشاوران ارشد پل قبرس باشید.

آخرین وبلاگ ها

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

بهترین دانشگاه های قبرس برای رشته پزشکی

بهترین دانشگاه های قبرس

دانشگاه های قبرس قدمت بالایی ندارند  اما در سال های اخیر به دلیل امکانات فوق العاده مدرن، آموزش با جدیدترین متد های تحصیلی دانشگاه های برتر دنیا و رنکینگ بالا شهرت بسیار خوبی بدست آورده اند. به طوری که بسیار از کسانی که متقاضی تحصیل در رشته پزشکی و یا دیگر رشته های علوم پزشکی هستند دانشگاه های قبرس را در صدر الویت های خود قرار میدهند. در جدول زیر برترین دانشگاه های قبرس با رنکینگ آن ها آمده است.

دانشگاه های قبرس قدمت بالایی ندارند اما در سال های اخیر به دلیل امکانات فوق العاده مدرن، آموزش با جدیدترین متد های تحصیلی دانشگاه های برتر دنیا و رنکینگ بالا شهرت بسیار خوبی بدست آورده اند، به طوری که بسیار از کسانی که متقاضی تحصیل در رشته پزشکی و یا دیگر رشته های علوم پزشکی هستند دانشگاه های قبرس را در صدر الویت های خود قرار میدهند.

دانشگاه EMU با رتبه 591 در اروپا از بهترین انتخاب ها برای تحصیل در رشته پزشکی میباشد و در زتباه های بعدی دانشگاه CIU دانشگاه آمریکایی گیرنه و دانشگاه خاور نزدیک NEU برای رشته پزشکی میتواند شرایط فوق العاده ای را برای شما فراهم آورد. 

هزینه ها و بورسیه های رشته پزشکی در قبرس

هزینه ها و بورسیه ها

رشته پزشکی در تمامی کشور های مهاجر پذیر بسیار گران است ولی در قبرس به دلیل شرایط فوق العاده بورسیه های تحصیلی این هزینه بالا بسیار معقول میشود. به طور میانگین و بدون بورسیه تحصیلی رشته پزشکی در قبرس 15 هزار یورو در سال است که به راحتی تیم مشاوران ارشد پل قبرس از تمامی دانشگاه های قبرس (حتی دانشگاه بین المللی قبرس که بورسیه ای به رشته پزشکی نمیدهد) هم تا 60 درصد بورسیه تحصیلی دریافت میکند. در جدول زیر دانشگاه ها و هزینه تحصیل آن با بورسیه و بدون بورسیه آمده است.

رشته پزشکی در تمامی کشور های مهاجر پذیر بسیار گران است ولی در قبرس به دلیل شرایط فوق العاده بورسیه های تحصیلی این هزینه بالا بسیار معقول میشود. به طور میانگین و بدون بورسیه تحصیلی رشته پزشکی در قبرس 15 هزار یورو در سال است که به راحتی تیم مشاوران ارشد پل قبرس از تمامی دانشگاه های قبرس (حتی دانشگاه بین المللی قبرس که بورسیه ای به رشته پزشکی نمیدهد) هم تا 60 درصد بورسیه تحصیلی دریافت میکند. 

توضیحات بورسیه دانشگاه EMU :دانشگاه برای رشته پزشکی بورسیه نمیدهد ولی تیم پل قبرس تا 40 درصد میتواند بورسیه دریافت کند. 

مدارک مورد نیاز برای اپلای پزشکی

برای اپلای رشته پزشکی مدارک زیادی نیاز نیست و اگر قصد اپلای برای رشته پزشکی از دانشگاه های قبرس را دارید، مدارک زیر را برای تیم مشاوران ارشد پل قبرس ارسال کنید:

  • اسکن ترجمه انگلیسی آخرین مدرک تحصیلی با تاییدیه دادگستری
  • اسکن پاسپورت
  • ریز نمرات

برای دریافت بورسیه در رشته پزشکی نیاز به توصیه است که مشاوران ارشد پل قبرس برای دریافت بالاترین درصد بورسیه همراه شما هستند.

جدیدترین وبلاگ ها

برای بررسی رایگان پروفایل تحصیلی خود اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید

جدیدترین وبلاگ ها

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd