پرش به محتوا

بهترین دانشگاه های استرالیا

وبلاگ | بررسی 3 دانشگاه برتر استرالیا در رتبه بندی جهانی QS در سال 2022

تحصیل در استرالیا

استرالیا یکی از 3 کشور برتر تحصیل در دنیا است زیرا دانشگاه های استرالیا دارای کیفیت بسیار بالا متد های آموزشی  و همچنین دارای  رنکینگ های بالا در رتبه بندی QS  کاملا هستند و این نشان دهنده ارزش بسیار بالای تحصیل در بهترین دانشگاه های استرالیا است . استرالیا دارای 40 دانشگاه دولتی و خصوصی است و 10 دانشگاه آن دارای رتبه بسیار بالا در بین دانشگاه های برتر جهان است.

دانشگاه های استرالیا هر ساله فارغ التحصیلان بسیار درخشان و متخصصی را روانه بازار کار میکند و  این فارغ التحصیلان با شرایط شغلی فوق العاده از بهترین کشور های دنیا پیشنهاد کار دارند  پس در ادامه وبلاگ،  دانشگاه های برتر استرالیا را با توجه به رتبه QS  آن ها و همچنین رضایت فارغ التحصیلان معرفی می کنیم .

همراه مشاوران ارشد پل قبرس باشید.

آخرین وبلاگ ها

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

3 دانشگاه برتر استرالیا

کشور استرالیا دارای 10 دانشگاه برتر در رتبه بندی QS  است و دارای بالاترین درصد محبوبیت در بین دانشجویان بین المللی است. مشاوران خبره پل قبرس سه دانشگاه برتر استرالیا بر اساس رنکینگ جهانی، رضایت دانشجویان و فارغ التحصیلان و میزان موفقیت فارغ التحصیلان این دانشگاه ها بررسی کرده اند پس در ادامه وبلاگ برای کسب اطلاعات از این 3 دانشگاه برتر استرالیا همراه ما باشید :

1) دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا از اصلی ترین دانشگاه های استرالیا با رتبه جهانی 50 از بهترین و با کیفیت ترین دانشگاه های استرالیا محسوب میشود و این دانشگاه به دلیل موفقیت بسیار بالای فارغ التحصیلان خود شهرت جهانی دارد اما این دانشگاه هر ساله فقط حدود 28 درصد از دانشجویان خود را از بین دانشجویان خارجی جذب میکند و در صورتی که دانشجو دارای پروفایل تحصیلی موفق در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا باشد میتواند با شرایط عالی بورسیه های تحصیلی در این دانشگاه تحصیل کند.

2) دانشگاه ملبورن

دانشگاه ملبورن در استرالیا رتبه 1 را دارد و در رتبه بندی QS در سال 2022 رتبه جهانی 31 را دریافت کرده است. این دانشگاه چندین دانشکده در ایالت های مختلف استرالیا را دارد پس این دانشگاه با اختلاف  از محبوب ترین دانشگاه های استرالیا در بین فارغ التحصلاین دانشگاه ملبورن است. دانشگاه ملبورن هر ساله حدود 28 درصد از دانشجویان خود را از بین دانشجویان بین المللی جذب میکند پس هر ساله توانسته فارغ التحصیلان بین المللی بسیار موفقی را وارد بازار کار کند .

3) دانشگاه کوئینزلند

کوئیزلند سومین دانشگاه برتر استرالیا است و قدمت بسیار بالایی در بین دانشگاه های استرالیایی دارد. این دانشگاه یک پردیس علوم تحقیقاتی است که موفقیت  فارغ التحصیلان آن شهرت جهانی دارد و این دانشگاه هر ساله حدود 23 هزار دانشجوی بین المللی را جذب میکند.

جدیدترین وبلاگ ها

برای بررسی رایگان پروفایل تحصیلی خود اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید

جدیدترین وبلاگ ها

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd