پرش به محتوا

مهاجرت تحصیلی ایتالیا

شرایط تحصیل درایتالیا | بورسیه های تحصیلی سال 2023

تحصیل به زبان انگلیسی

برای تحصیل در ایتالیا حتما نیاز به داشتن مدرک زبان ایتالیایی نیست و شما با زبان انگلیسی هم میتوانید تحصیل کنید.

سرمایه گذاری در قبرس

هزینه پایین

با دریافت بورسیه های عالی از بهترین دانشگاه ها، نیاز به پرداخت هزینه های بالا برای تحصیل و زندگی نیست.

تحصیل بدون مدرک زبان

برای اپلای تحصیلی از دانشگاه های ایتالیا حتما نباید مدرک زبان داشته باشید و تیم ما بدون مدرک زبان هم برای شما اپلای میکند.

چرا باید ایتالیا رو برای تحصیل انتخاب کنم ؟!

کشور ایتالیا یکی از زیباترین کشور های دنیا، به عنوان مهد فرهنگ و هنر معماری در اروپا از جذاب ترین مقصد های برای مهاجرت می باشد، مهاجرت تحصیلی به این کشور به دلیل شرایط فوق العاده تحصیل در این کشور جذاب بسیار بین دغدغه مند های مهاجرت رواج دارد، ایتالیا یکی از مقرون و به صرفه ترین کشور های اروپایی برای تحصیل و زندگی است.

رویای زندگی در رم یا ونیز و دیدن زیبایی های معماری در تمامی شهر های ایتالیا بسیاری از افراد رو جذب این کشور میکند، تحصیل در این کشور مزایای بسیاری دارد و تحصیل در ایتالیا میتونه شروع یک مهاجرت سبز برای تمامی علاقمندان به مهاجرت باشه در این پیج تیم مشاروان ارشد پل قبرس  تمامی شرایط مهاجرت به ایتالیا اعم از مهاجرت در تمامی مقاطع، اپلای بدون مدرک زبان و همچنین اپلای با بورسیه های فوق العاده و حتی تحصیل رایگان در این کشور رو بررسی کرده  اند، در ادامه مطالب این پیج همراه تیم ما باشید.

بعد از اتمام مطالعه این پیج در انتهای صفحه میتوانید با ما از طریق ارسال اطلاعات خود در فرم تماس در ارتباط باشید.

مزایای تحصیل در ایتالیا

ایتالیا به عنوان مهد فرهنگ و هنر معماری یکی از بهترین انتخاب ها برای علاقمندان تحصیل در اروپا است، هزینه پایین تحصیل و اجازه کار همزمان با تحصیل میتونه تجربه بسیاری خوبی برای زندگی دانشجویی موفق و کم هزینه در اروپا باشه رنکینگ بالای دانشگاه های ایتالیا در بسیاری از رشته ها باعث شده تا خیلی از افراد بعد از فارغ التحصیلی در اتحادیه اروپا موقعیت های کاری عالی داشته باشند یا از بهترین دانشگاه های دنیا برای مقاطع بعد بورسیه های فوق العاده دریافت کنند. تحصیل در ایتالیا به زبان انگلیسی است و دیگر نیاز نیست شما دغدغه یادگیری زبان ایتالیایی داشته باشید و همچنین به راحتی میتوانید بدون مدک زبان از بهترین دانشگاه های ایتالیا اپلای کنید.

شرایط تحصیل در هر مقطع

مقطع دبستان و دبیرستان

-بدون آزمون ورودی
-تحصیل به زبان انگلیسی
-هزینه بین 5 تا 8 هزار یورو در سال

مقطع کارشناسی

-بدون آزمون ورودی
-اپلای بدون مدرک زبان
-تحصیل به زبان انگلیسی و ایتالیایی
عدم گپ تحصیلی

مقطع کارشناسی ارشد

-بدون آزمون ورودی
-امکان تحصیل رایگان
-تحصیل به زبان انگلیسی و ایتالیایی
عدم گپ تحصیلی

مقطع دکترا

-بدون آزمون ورودی
مدرک زبان ایلتس 7 یا
مدرک b2 ایتالیایی
-امکان تحصیل رایگان
اپلای با مقاله ISI

وبلاگ مهاجرت تحصیلی

بهترین دانشگاه های ایتالیا

بررسی جزئیات بهترین دانشگاه های ایتالیا در هر رشته

کار دانشجویی

بررسی تمامی شغل هایی که دانشجو ها میتوانند حین تحصیل در ایتالیا انتخاب کنند و در آمد داشته باشند

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه های ایتالیا

بورسیه های تحصیلی در ایتالیا انواع مختلفی دارد و با توجه به شرایط افراد و رشته تحصیلی و نوع دانشگاه میتواند متفاوت باشد، یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین بورسیه های تحصیلی ایتالیا ، بورسیه تحصیلی DSU است که در صورتی به دانشجو تعلق میگیرد که فرد اثبات کند در سال تمکن مالی زیر 10 هزار یورو دارد ، در صورت اثبات این موضوع و داشتن رزومه تحصیلی قوی علاوه بر هزینه زندگی تا 350 یورو در ماه هزینه زندگی دریافت میکند. یکسری از بورسیه هایی که دولت ایتالیا به دانشجویان خارجی میدهد، شامل کمک هزینه شرکت در کورس های آزموشی است که هزینه این کورس های آموزشی را بسته به نیاز دانشجو دولت ایتالیا میپردازد. یا یکسری از بورسیه های تحصیلی را دانشگاه ها به افراد می دهند، مانند بورسیه تحصیلی دانشگاه Bocconi که تا 12 هزار یورو در سال دانشجو با داشتن رزومه تحصیلی قوی میتواند از این دانشگاه کمک هزینه دریافت کند، بورسیه های تحصیلی در ایتالیا انواع مختلفی دارد که دانشجوی خارجی در صورت داشتن رزومه تحصیلی قوی و متقاعد کردن دانشگاه یا یک انگیزنامه قوی میتواند از این بورسیه ها به راحتی استفاده کند، در صورتی که رزومه تحصیلی قوی دارید تیم مشاوران ارشد پل قبرس به راحتی با یک انگیزنامه حرفه در سریع ترین زمان بورسیه های تحصیلی فوق العاده از بهترین دانشگاه های ایتالیا را برای شما دریافت میکنند.

هزینه های زندگی در ایتالیا

همانطور که در بالا اشاره کردیم، ایتالیا از مقرون و به صرفه ترین کشور های اتحادیه اروپا است و یک دانشجو بین 700 تا 1000 یورو در ماه باید هزینه زندگی پرداخت کند که این هزینه شامل، اجاره خانه ، رفت آمد، خوراک و تفریحات میشود .

در هر مرحله قدم به قدم در کنار شما هستیم .

در کمترین زمان ممکن رزومه تحصیلی شما را بررسی میکنیم،

اگر دغدغه یک مسیر سبز و یک آینده روشن رو داری با تیم مشاوران حرفه ای پل قبرس در ارتباط باش 

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd