پرش به محتوا

مهاجرت تحصیلی استرالیا

مهاجرت تحصیلی استرالیا

شرایط تحصیل در استرالیا | ویزای تحصیلی سال 2023 | مهاجرت تحصیلی استرالیا

رنکینگ بالای دانشگاه ها

مهاجرت تحصیلی استرالیا به دلیل رنکینگ بالای دانشگاه های استرالیا از هوشمندانه ترین روش های مهاجرت است.

پروسه ساده

در صورتی که مدارک کامل برای ارئه به دانشگاه را داشته باشید، پروسه اپلای و دریافت ویزا چندان پیچیده نیست

مهاجرت با هزینه منطقی

هزینه مهاجرت به استرالیا به نسبت تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا و شرایط فوق العاده کاری پس از تحصیل بسیار معقول است

چرا باید برای تحصیل دانشگاه های استرالیا را انتخاب کنم ؟

در بین تمامی روش های مهاجرتی به استرالیا، مهاجرت تحصیلی به این کشور از بهترین و هوشمندانه ترین روش ها مهاجرت به این کشور جذاب است، 24 دانشگاه استرالیا در بین بهترین دنشگاه های دنیا قرار دارند و همچنین تعداد بسیار بالای آکادمی ها و دانشگاه های این کشور، استرالیا را به بالاترین تعداد افراد فارغ التحصیل و تحصیل کرده در دنیا رسانده است، از جمله ی آن 24 دانشگاه برتر استرالیا می توان به دانشگاه ملی استرالیا نام برد که در بین 20 دانشگاه برتر دنیا قرار دارد، سیستم آموزشی فوق العاده استرالیا، افراد بسیار موفقی را برای شرکت های بزرگ و بازار کارهای پر رونق در تمامی کشور های دنیا آموزش داده است.

بعد از اتمام مطالعه این پیج در انتهای صفحه میتوانید با ما از طریق ارسال اطلاعات خود در فرم تماس در ارتباط باشید.

مزایای تحصیل در استرالیا

استرالیا یکی از 3 کشور برتر جهان برای تحصیل است، جز یکی از برترین سیستم های آموزشی در جهان است و از نظر زبان، مردم استرالیا انگلیسی را بسیار روان صحبت میکنند و لهجه سختی ندارند، امکان اخذ ویزا برای تمامی مقاطع تحصیلی میسر است. و از سوی دیگر شهر های بزرگ استرالیا مانند ملبورن و سیدنی جز امن ترین شهر های دنیا محسوب می شوند، در صورتی که متقاضی متاهل باشد به راحتی میتواند ویزای همراه دریافت کند و همسر وی میتواند work permit دریافت کند. استرالیا از جمله کشورهایی است که نیاز به نیروی کار زیادی دارد و فارغ التحصیلان به راحتی پس از تحصیل با پیدا کردن شغل میتوان ویزای کاری دریافت کرد، همه این موارد بخش کوچکی از مزایای تحصیل در استرالیا می باشد.

شرایط تحصیل در هر مقطع

مقطع دبستان و دبیرستان

-بدون آزمون ورودی
-ثبت نام بدون نیاز به مدرک زبان
-تحصیل به زبان انگلیسی

مقطع کارشناسی

-حداقل ایلتس 6
-بورسیه ندارد
-حداقل معدل دیپلم 15
-هزینه 20 تا 30 هزار دلار درسال

مقطع کارشناسی ارشد

-حداقل ایلتس 6.5
-بورسیه تحصیلی ندارد
-معدل بالا در لیسانس

مقطع دکترا ( رایگان )

-حداقل ایلتس 7
-مقاله ISI
-پروفایل تحصیلی قوی
-تاییدیه استاد راهنما
امکان تحصیل رایگان

وبلاگ مهاجرت تحصیلی

بهترین دانشگاه های استرالیا

در این مقاله بهترین دانشگاه های استرالیا را با توجه به رشته ها و مقاطع مختلف بررسی کرده ایم

کار دانشجویی

بررسی تمامی شغل هایی که دانشجو ها میتوانند حین تحصیل در استرالیا انتخاب کنند و در آمد داشته باشند

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

بورسیه دانشگاه های استرالیا

بورسیه تحصیلی در دانشگاه های استرالیا با شرایط نه چندان پیچیده برای دانشجویان مقطع دکترا وجود دارد، بورسیه تحصیلی به دانشجوی مقطع دکترا در استرالیا زمانی داده میشود که دانشجو پروفایل تحصیلی سطح A داشته و و بتواند با رزومه تحصیلی قوی استاد راهنمای دانشگاه را برای دریافت بورسیه تحصیلی متقاعد کند، در کنار پروفایل تحصیلی قوی دانشجو حتما باید مدرک ایلتس 7 به بالا ارائه داده و با یک انگیزنامه قوی دانشگاه توجیه کند برای اهداف تحصیلی خود و تحصیل در آن دانشگاه و زمانی که استاد راهنما توصیه نامه ای مبنی مستعد بودن دانشجو برای دریافت بورسیه تحصیلی به دانشگاه ارائه دهد، دانشگاه درصدی از شهریه دانشگاه و هزینه زندگی را به دانشجو میپردازد. 

مدارک لازم جهت دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه های استرالیا 

  • نمره ایلتس بالای 7
  • ارائه 2 توصیه نامه معتبر از اساتید دانشگاه
  • ارائه SOP
  • یک CV حرفه ای

آخرین وبلاگ ها

مراحل اخذ پذیرش تحصیلی

پذیرش از دانشگاه های استرالیا پروسه راحتی نیست و شما برای دریافت پذیرش از دانشگاه هایی با رنکینگ بالا مانند دانشگاه سیدنی باید معدل بالا داشته باشید و سعی کنید مدرک ایلتس خود را دریافت کنید، به صورت کلی برای دریافت پذیرش از این دانشگاه ها باید مراحل زیر را طی کنید تا بدون ایجاد مشکل و محدودیتی پذیرش خود را دریافت کنید : 

اخذ مدرک زبان : برای دریافت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های استرالیا باید حتما ایلتس 6.5 تا 7 را ارائه دهید .

مدرک دانشگاهی با معدل بالا : برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حتما باید رزومه تحصیلی و مدرک دانشگاهی با معدل بالا به دانشگاه ارائه دهید.

انتخاب دانشگاه : بعد از اماده سازی مدارک باید بر اساس مولفه هایی مانند اعتبار علمی، رنکینگ دانشگاه و درصد بورسیه دانشگاه خود را انتخاب کنید . 4) ارسال درخواست : پس از اماده سازی مدارک و انتخاب دانشگاه، باید درخواست پذیرش در ددلاین پذیرش به دانشگاه ارسال شود .

آزمون ورودی دانشگاه ها

در بسیاری از رشته ها مانند رشته های پزشکی در دانشگاه های استرالیا متقاضی برای دریافت پذیرش حتما باید در آزمون های ورودی این دانشگاه ها نمره قبولی دریافت کند، برای رشته های پزشکی متقاضی حتما باید در آزمون های UMAT و GAMSAT حداقل نمره قبولی را دریافت کند، همچنین برای رشته های مدیریت متقاضی باید حداقل نمره قبولی را در آزمون GMAT دریافت کند.

در هر مرحله قدم به قدم در کنار شما هستیم .

در کمترین زمان ممکن رزومه تحصیلی شما را بررسی میکنیم،

اگر دغدغه یک مسیر سبز و یک آینده روشن رو داری با تیم مشاوران حرفه ای پل قبرس در ارتباط باش 

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd