پرش به محتوا

مهاجرت تحصیلی هلند

مهاجرت تحصیلی هلند

شرایط تحصیل در هلند | بورسیه های تحصیلی سال 2023

اجازه اقامت پس از تحصیل

مهاجرت تحصیلی هلند به دلیل اجازه اقامت تا 2 سال پس از تحصیل در هلند و امکان دریافت ویزای کار  یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به این کشور است. 

ویزای همراه برای همسر و فرزند

در صورتی که متاهل و دارای فرزند هستید، کشور هلند این امکان رو به دانشجویان بین المللی میدهد که برای همراهان خود ویزای همراه دریافت کنند.

مهاجرت تحصیلی

عدم اهمیت گپ تحصیلی

در صورتی که از پایان تحصیل شما چند سالی میگذرد و از خیلی از کشور های امکان اپلای تحصیلی ندارید، از کشور هلند به راحتی میتوانید با گپ تحصیلی اپلای کنید.

چرا باید هلند رو برای تحصیل انتخاب کنم ؟!

کشور هلند به عنوان یکی از محبوب ترین و زیبا ترین کشور های اتحادیه اروپا در الویت انتخاب کشور برای اکثریت دغدغه مندان مهاجرت است، زندگی، کار و تحصیل در آمستردام زیبا میتونه همون زندگی رویایی باشه که خیلی از افراد رو به تلاش برای رسیدن به این رویا وا میدارد ، هر چند که تلاش برای رسیدن به این رویایی زیبا میتونه اون زندگی ایده ال رو برای هر کسی علاقه به مهاجرت داره فراهم کنه، از جایی که مهاجرت کاری به هلند پروسه سخت و زمان بری است، بسیاری از دغدغه مندان مهاجرت به هلند زیبا از طریق اپلای تحصیلی اقدام به مهاجرت به این کشور میکنند، هلند روش های بسیاری مختلفی برای مهاجرت دانشجو های بین المللی قرار داده است، که تو این پیج مشاوران ارشد پل قبرس تمامی این روش ها رو با جزئیات برای هر مقطع و با شرایطی بررسی کرده اند. پس تا آخر مطالب این پیج همراه ما باشید.

مزایای تحصیل در هلند

انتخاب هلند برای تحصیلی، میتونه شروع یک مهاجرت عالی هم در زمینه تحصیلی وهم در زمینه شغلی باشه، بعد ا فارغ التحصیلی از دانشگاهای هلند به راحتی میتونید در هلند یا دیگر کشور های اتحادیه اروپا اقامت کاری داشته باشید و در شغل مرتبط با تحصیل تون مشغول به کار شوید.دانشگاه های هلند رنکینگ بالایی دارند و در صورت فارغ التحصیلی در هر مقطع به راحتی میتوانید از بهترین دانشگاههای دنیا برای مقطع بعدی بورسیه های عالی دریافت کنید یا از طریق شرایط فوق العاده کاری به بهترین کشورهای دنیا مهاجرت کاری داشته باشید.هلند نیاز به نیروی کاری زیادی دارد و شما از اتمام تحصیل میتوانید تا 2 سال در کشور اقامت داشته باشید و بعد از پیدا کردن کار اقامت کاری دریافت کنید و از 5 سال اقامت در کشور پاسپورت کشور هلند را دریافت کنید.

شرایط تحصیل در هر مقطع کانادا

مقطع دبستان و دبیرستان

-تحصیل به زبان انگلیسی
-تحصیل به زبان هلندی
-هزینه بین 16 تا 18 هزار یورو در سال

مقطع کارشناسی

-مدرک زبان ایلتس 5.5
-اجازه کار همزمان ندارد
-هزینه تحصیل از 8 تا 10
هزار یورو درسال

مقطع کارشناسی ارشد

-نمره ایلتس 6.5
-امکان دریافت بورسیه
-اپلای با انگیزنامه
-امکان کار همزمان وجود ندارد

مقطع دکترا ( رایگان )

-دریافت تائیدیه استاد راهنما
-امکان دریافت بورسیه
-نمره ایلتس بالای 7
بدون نیاز به ارائه مقاله ISI

وبلاگ مهاجرت تحصیلی

بیزینس اسکول های هلند

برای اطلاع از شرایط فوق العاده بیزینس اسکول های هلند این مقاله رو از دست ندید

کار دانشجویی

بررسی تمامی شغل هایی که دانشجو ها میتوانند حین تحصیل در هلند انتخاب کنند و در آمد داشته باشند

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

بورسیه تحصیلی دانشگاه های هلند

دانشگاه های هلند برای دانشجویان ممتاز بین المللی امکان تحصیل با بورسیه تحصیلی را فراهم کرده است، بسیاری از دانشجویانی مقطع دکترا و کارشناسی ارشد در صورتی که رزومه تحصیلی قوی داشته باشید میتوانند از امکان تحصیل رایگان در بسیاری از دانشگاه های هلند بهرمند شوند. این در حالی است که بسیاری از دانشجویان بین المللی هلند در مقطع دکترا به کار تحقیق و پژوهش مشغول هستند و با کار کردن همزمان به راحتی میتوانند هزینه های زندگی را پوشش دهند.  این بورسیه های تحصیلی زمانی که دانشجو در زمان استاندارد دانشگاه  در هر مقطع تحصیل کند طبق درصدی که در فرم ثبت نام آمده داده میشود ولی در صورتی که تحصیل دانشجو از حد استاندارد بیشتر شود، باید شهریه هر ترم را بدون در نظر گرفتن بورسیه تحصیلی پرداخت کند. این بورسیه های تحصیلی به مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تعلق میگیرد و زمانی که دانشجو پروفایل تحصیلی قوی داشته باشد، با تاییدیه استاد راهنما به راحتی تواند در این کشور رایگان تحصیل کند. 

در صورتی که رزومه تحصیلی قوی داشته باشید به راحتی به کمک تیم حرفه ای پل قبرس میتوانید از بهترین دانشگاه های هلند اپلای کنید و از شرایط فوق العاده زندگی در این کشور بهرمند شوید و پس از اتمام تحصیل در این کشور به راحتی اقامت کاری دریافت کنید. 

هزینه های زندگی در هلند

حدود 30 درصد از هزینه های زندگی هز فردی در هلند مربوط به اجاره مشکلن است، به همین خاطر بسیاری از دانشجویان تمایل در دارند در خوابگاه های دانشجویی زندگی کنند و دوران تحصیل را سپری کنند. هزینه های هر دانشجو در هلند به شرح زیر است. 

در هر مرحله قدم به قدم در کنار شما هستیم .

در کمترین زمان ممکن رزومه تحصیلی شما را بررسی میکنیم،

اگر دغدغه یک مسیر سبز و یک آینده روشن رو داری با تیم مشاوران حرفه ای پل قبرس در ارتباط باش 

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd