پرش به محتوا

بهترین رشته های تحصیلی در آمریکا

وبلاگ | بررسی پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در آمریکا

تحصیل در آمریکا

تحصیل در دانشگاه هایی با رنکینگ بالا در بهترین رشته های تحصیلی در آمریکا، در بین بهترین دانشگاه ها دنیا که هر ساله میزبان بسیار زیادی از دانشجویان بین المللی هستند، سیستم آموزشی دانشگاه های آمریکا بهترین، انعطاف پذیرترین و به روزترین متد های آموزشی را دارند و این سیستم آموزشی هر ساله بهترین دانشجویان دنیا را جذب خود میکند.

در رتبه بندی QS در سال 2022 آمریکا با داشتن  33 دانشگاه زیر 100  در صدر کشور های این رتبه بندی جهانی قرار گرفت. فارغ التحصیلانی که از دانشگاه های آمریکا مدرک تحصیلی خود را دریافت میکنند شرایط شغلی فوق العادی ای در آمریکا و بهترین کشور های جهان خواهند داشت. تنوع رشته های تحصیلی در آمریکا بسیار بالاست و این رشته های تحصیلی با جدیدترین متد های آموزشی تدریس میشوند. در ادامه مشاوران ارشد پل قبرس بهترین رشته های تحصیلی را با جزئیات بررسی کرده اند.

آخرین وبلاگ ها

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

بهترین رشته ها برای تحصیل در آمریکا

برای مسیر مهاجرت خود و همچین رقم زدن یک آینده سبز، انتخاب درست رشته تحصیلی نقش بسیار زیادی دارد، رشته تحصیلی را با توجه به علاقمندی و استعداد خود باید انتخاب کنید ولی مولفه هایی مانند بازار کار آن رشته در کشور مد نظر و میزان جذب فارغ التحصیلان آن رشته در بازار کار اهمیت بسیاری دارد و برای انتخاب رشته پس از مهاجرت شما حتما باید بازار کار آن رشته در آن کشور را حتما بررسی نمایید. 

مشاوران ارشد پل قبرس 5 رشته پر طرفدار در آمریکا را بررسی کرده اند که این بررسی با توجه به تمامی ابعاد آن رشته اعم از میزان جذب متخصصان آن رشته در بازار کار و نیاز بازار بوده است. پس اگر برای مهاجرت خود آمریکا را به عنوان کشور مقصد انتخاب کرده اید و در صدد انتخاب درست رشته تحصیلی خود هستند در ادامه همراه ما در این وبلاگ باشید.

1) رشته کامیپوتر و فناوری اطلاعات

بهترین رشته های تحصیلی در آمریکا

فارغ التحصیلان در رشته های کامپیوتر و ای تی عمدتا در زمینه برنامه نویسی و شبکه مشغول به کار میشوند، این دو حوزه شغلی از پر طرفدار ترین و پر در آمد ترین رشته های تحصیلی است که علاوه بر آمریکا بسیار از کشور های دنیا متخصصان این حوزه های کاری را با شرایط فوق العاده استخدام میکنند. فارغ التحصیل شدن دراین رشته از دانشگاه های برتر آمریکا مساوی است با آینده شغلی تضمین شده شما، اگر برای اپلای در این رشته تحصیلی به مشاوره نیاز دارید حتما با مشاوران ارشد پل قبرس در ارتباط باشید.

2) رشته تجارت بازرگانی

بهترین رشته های تحصیلی در آمریکا

 این رشته جذاب ابعاد بسیار زیادی دارد که شما علاوه بر تحصیل در رشته تجارت بازرگانی  در زمینه های بیزینس، مدیریت، بازاریابی و اقتصاد هم آموزش میبینید و مهارت های مالی و حسابداری شما بسیار بالا میروند. شما در حین تحصیل در این رشته ها امکان گذراندن دوره کارآموزی را دارید تا مهارت های خود در بیزینس را بالا ببرید و بعد از اتمام تحصیل خود با یک شرایط فوق العاده از بسیار از کمپانی های برتر حوزه بازرگانی در آمریکا استخدام شوید.

3) رشته روانشناسی

بهترین رشته های تحصیلی در آمریکا

کسانی که در رشته روانشناسی فارغ التحصیل میشوند. در آمریکا عمدتا بعد از تحصیل بلافاصله مشغول به کار میشوند، روانشناسی کودک از پر رونق ترین زمینه های روانشناسی در آمریکا است و این رشته محبوب یکی از پر درآمد ترین رشته های تحصیلی در آمریکا محسوب میشود.

4) رشته اقتصاد

بهترین رشته های تحصیلی در آمریکا

اقتصاد یکی از محبوب ترین رشته های تحصیلی در آمریکا محسوب میشود، بخش عمده ای از این محبوبیت به دلیل زمینه شغلی فوق العاده پر رونق این رشته تحصیلی است. فارغ التحصیلان این رشته در بسیار از کارخانه های برای بررسی درست منابع مالی مشغول به کار میشوند.

5) رشته علوم سیاسی

بهترین رشته های تحصیلی در آمریکا

رشته های علوم سیاسی طیف گسترده ای از زمینه های شغلی را در بر میگیرند، این زمینه ها شغلی اعم از پوزیشن های مختلف سیاسی، وکالت و یا روزنامه نگاری است، که هر کدام از این رشته ها در زمینه شغلی خود بسیار پر طرفدار هستند الی الخصوص رشته بسیار جذاب وکالت، وکالت در آمریکا علاوه پر طرفدار بودن این رشته تحصیلی در آمد بسیار بالایی دارند و کسانی که در این رشته تحصیلی مشغول به کار هستند بسته به مهارت های خود از رفاه خوبی برخودارند.

جدیدترین وبلاگ ها

برای بررسی رایگان پروفایل تحصیلی خود اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید

جدیدترین وبلاگ ها

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd