پرش به محتوا

دوره های زبان در قبرس شمالی

وبلاگ | بررسی کالج های زبان در قبرس شمالی

دوره های زبان انگلیسی

دریافت پذیرش از دانشگاه های قبرس شمالی حتی بدون ارائه مدرک زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است ولی با این حال بسیاری از افرادی که علاقمند به ادامه تحصیل نیستند و صرفا قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند میتوانند به راحتی با یک هزینه بسیار منطقی در دوره های زبان در قبرس شمالی  شرکت کنند و مدرک ایلتس یا تافل دریافت نمایند.

حدود 90 درصد از مردم قبرس به زبان انگلیسی مسلط هستند و همانطور که میدانید یادگیری زبان در محیطی که اکثر افراد مسلط به زبان انگلیسی هستند بسیار راحت تر است،.  آموزشگاه های بسیار با کیفیتی در قبرس شمالی وجود دارد که کورس های زبان انگلیسی را با برترین متد های آموزشی بهترین کشور های دنیا آموزش میدهند و متقاضی بعد از دریافت این مدارک به راحتی میتواند با تسلط کامل به زبان انگلیسی از روش های مختلف به کشور های اروپایی و آمریکایی مهاجرت کند.

آخرین وبلاگ ها

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

انواع دوره های زبان در قبرس شمالی

دوره های زبان انگلیسی در قبرس به دو نوع دوره های کوتاه مدت 3 ماهه( تابستانه) و دوره های بلند مدت یکساله تقسیم میشود. برای دوره های یکساله متقاضی مانند یک دانشجو باید اپلای کند و ویزای تحصیلی دریافت کند و مدارکی که بعد از گذارندن این دوره دریافت میکنند تماما مورد تایید دانشگاه های انگلیس است.

مزایای تحصیل در قبرس

تحصیل در قبرس به دلیل هزینه بسیار پایین تحصیل و زندگی و همچنین نزدیک بودن به ایران و راحت بودن رفت و آمد، مورد توجه بسیار از علاقمندان به مهاجرت تحصیلی می باشد، قبرس یک جزیره ای در دل مدیترانه با سبک زندگی مدرن و اروپایی و هزینه های زندگی بسیار معقول سالانه افراد بسیاری را جذب این کشور زیبا میکند. تحصیل با بورسیه های فوق العاده از بهترین دانشگاه های انگلیسی و آمریکایی میتواند آینده تحصیلی بسیار روشنی را برای شما رقم بزند.

اگر برای یک آینده روشن به دنبال یک روش مهاجرت آسان و به صرفه هستند با مشاورن پل قبرس در ارتباط باشید.

مدارک لازم برای شرکت در دوره های زبان

برای اپلای از طریق دوره های زبان باید اسکن پاسپورت (  دارای 8 ماه اعتبار ) را به همراه فرم ثبت نام و اسکن آخرین مدرک تحصیلی ( ترجمه شده به زبان انگلیسی و با تاییدیه دادگستری ) را برای آکادمی مد نظر ارسال کنید.

تیم مشاوران مهاجرتی پل قبرس در کمترین زمان و با به صرفه ترین هزینه برای شروع پروسه مهاجرت تحصیلی در کنارتان هستند.

جدیدترین وبلاگ ها

برای بررسی رایگان پروفایل تحصیلی خود اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید

جدیدترین وبلاگ ها

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd