پرش به محتوا

برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک کانادا

وبلاگ | بررسی برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا (NBPNP)

استان نیوبرانزویک کانادا

استان نیوبرانزویک با یک طبیعت بکر یکی از جذاب ترین و در عین حال کم جمعیت ترین استان های کانادا است، این استان جز 4 استان آتلانتیک کانادا بوده و اقتصاد بسیار پویایی دارد، به همین دلیل برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک یکی از هوشمندانه ترین  روش های مهاجرت به کانادا است . این استان به دلیل طبیعت بکر این منطقه و سبز بودن این استان بیشتر صنایعی که در این استان شکل میگیرد و حوزه تولیدات کشاورزی می باشد. این استان شامل 7 شهر بزرگ است که از معروف ترین این شهر ها میتوان به شهر فردریکتون اشاره کرد که صنایع و شرکت های زیادی در این شهر فعالیت میکنند. هزینه های زندگی در استان نیو برانزویک به نسبت دیگر استان های کانادا بسیار معقول است. در این شهر مردم به دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت میکنند. شرکت های بسیاری در این استان در حوزه فن آوری کار میکنند و کسانی که در حوزه فعالیت میکنند در این شهر میتوانند کسب و کار پر رونق و موفقی داشته باشند.

در ادامه وبلاگ همراه مشاوران ارشد پل قبرس باشید تا شرایط کارآفرینی در این استان جذاب کانادا را بررسی کنیم.

آخرین وبلاگ ها

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

برنامه استانی (NBPNP) برای کارآفرینی

استان نیو برانزویک جز 4 ساتان آتلانیتک کانادا بوده و اقتصاد پویا و پر رونقی دارد، این استان برای کسانی که علاقمند به راه اندازی کسب و کار خود در این استان هستند به شرطی که سابقه مدیریت داشته باشند و سرمایه مکفی برای راه اندازی بیزینس خود در این استان را داشته باشند شرایط فوق العاده ای دارد. پروسه راه اندازی کسب و کار در این استان بدین صورت است که فرد متقاضی

درایتدا باید یک پرونده شروع پروسه کارآفرینی با مدارکی که ادامه خواهیم گفت را برای EOI  ارسال کند و در صورت کسب حداقل امتیاز مورد تایید اداره مهاجرت این استان میتواند ویزای کارآفرینی دریافت کرده و وارد این استان شود.

در ادامه برای کسب اطلاعات در خصوص مدارک کارآفرینی استان نیو برانزویک همراه ما باشید.

شرایط لازم برای کارآفرینی در استان نیوبرانزویک

شرایط کلی روی مهاجرت به استان نیوبرانزویک از طریق کارآفرینی به صورت زیر است :

فرد متقاضی باید سنی در محدود 22 تا 55 سال داشته باشد و باید اثبات کند که حدود 600 هزار دلار سرمایه خالص دارد و میتواند به میزان 300 هزار دلار از سرمایه خود را برای بیزینس خود در این استان هزینه کند، برای دریافت حداقل امتیاز کارآفرینی در این استان بر خلاف استان های دیگر فرد متقاضی حتما باید دارای مدرک دانشگاهی و ایلتس 6 باشد. در کنار تمامی مدارک ذکر شده فرد متقاضی کارآفرینی حتما باید حداقل 5 سال سابقه بیمه و  حداقل 3 سال سابقه مدیریت و مالکیت یک کسب و کار را به این استان اثبات کند و داشتن یک بیزینس پلن حرفه ای که اثبات کند فرد متقاضی درک کامل نسبت به بیزینس خود را دارد.

عوامل مهم و نحوه ی امتیاز بندی

در امتیاز بندی اداره مهاجرت برای کارآفرینی در استان BC کانادا،  عواملی مثل تجربه مدیریت و مالکیت یک بیزینس،  دارایی خالص، تحصیلات، نمره زبان انگلیسی، بیزینس پلن، سابقه کار و تحصیل در کانادا، مجموعه ای از امتیازات را تا حداکثر 200 امتیاز برای فرد متقاضی کارآفرینی در نظر میگیرد، که فرد متقاضی در صورتی که بتواند تا 120 امتیاز را دریافت نماید به راحتی میتواند ویزای کانادا را دریافت کرد و به استان نیوبرانزویک مهاجرت کند.

در صورتی که همسر فرد متقاضی در این استان تحصیل کند و ایلتس 6 داشته باشد به امتیازات فرد متقاضی اضافه میشود.

در صورتی که شرایط راه اندازی کسب و کار در استان نیوبرانزویک کانادا را دارید با مشاوران خبره پل قبرس در ارتباط باشید.

مزایای راه اندازی کسب و کار در استان نیوبرانزویک

فرد متقاضی به راحتی میتواند اقامت دائم کانادا را دریافت کرده و در صورتی که تمایل به زندگی در این استان را نداشته باشد به راحتی میتواند استان خود را تغییر داده و نقل مکان کند، این استان به نسبت دیگر استان ها سیستم امتیاز بندی راحتری دارد و فرد متقاضی با داشتن حداقل شرایط به راحتی متواند در این استان کارآفرینی کند و در آخر در صورتی که فرد متقاضی ودیعه ای برای راه اندازی کسب و کار گذاشته باشد میتواند آن را پس بگیرد.

جدیدترین وبلاگ ها

برای بررسی رایگان پروفایل تحصیلی خود اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید

برنامه مهاجرتی سایر استان های کانادا

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd