پرش به محتوا

برنامه کارآفرینی استان نوا اسکوشیا کانادا

وبلاگ | بررسی برنامه کارآفرینی استان نوا اسکوشیا کانادا (NSNP)

استان نوا اسکوشیا کانادا

برنامه کارآفرینی استان نوا اسکوشیا کانادا به دلیل اقتصاد پویا و جمعیت کم این استان یکی از هوشمندانه ترین روش های مهاجرت به کانادا محسوب میشود. استان نوا اسکوشیا با 1 میلیون جمعیت یکی از کم جمعیت ترین استان های کانادا محسوب میشود، حدود 30 درصد از اهالی این استان اسکاتلندی هستند و به زبان انگلیسی صحبت میکنند، اسم این استان هم از همین رو اسم این استان هم به معنای اسکاتلندی جدید است. این استان که شبه جزیزه کانادا محسوب میشود در جنوب شرقی کانادا یکی از بهترین مکان ها برای درست کردن یک زندگی آرام و بدون دغدغه و شلوغی شهر های بزرگ است. مردم این استان بسیار مهربان و با ارامش بوده و میزان جرم در این استان کانادا بسیار پایین است. از مهم ترین شهر های این استان میتوان به هلیفکس اشاره کرد که به دلیل ساحل بسیار زیبا و توریست پذیر یکی از مکان های گردشگری اهالی این شهر می باشد. اقتصاد در این استان پویا بوده و صنایع مختلفی از جمله صنعت ماهیگیری و معدن در این استان رواج بالایی دارد.

در ادامه وبلاگ همراه مشاوران ارشد پل قبرس باشید تا شرایط کارآفرینی در این استان جذاب کانادا را بررسی کنیم.

آخرین وبلاگ ها

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

برنامه استان نوا اسکوشیا برای کارآفرینی

همانطور که در بالا اشاره کرده اقتصاد این استان بسیار پویا است و بسیاری از صنایع در این استان بسیار پر رونق هستند و  استان نوا اسکوشیا به کسانی که علاقه به راه اندازی کسب و کار خود در کانادا را دارند در صورتی که در آن کسب و کار متخصص باشند و سابقه مدیریت داشته باشند فرصت کارآفرینی و راندازی بیزینس خود در این استان را میدهد، ، پروسه راه اندازی بیزینس در این استان بدین صورت است که فرد متقاضی ابتدا باید یک  انگیزنامه برای راه اندازی بیزینس خود 

 را به همراه سایر مدارک اعم از اثبات سابقه مدیریتی در سه سال اخیر، مدارک تحصیلی، شغلی و همچنین مدارک اثبات میزان سرمایه خالص را به EOI  ارسال نماید در صورت تایید مدارک و دریافت حداقل امتیاز مورد تایید این استان میتوانید ویزا دریافت کرده و وارد این استان شوید و بعد از راه اندازی بیزینس خود برای اقامت دائم اقدام نمایید.

برای دریافت شرایط لازم برای کارآفرینی در ادامه وبلاگ همراهمان باشید

شرایط لازم برای کارآفرینی (NSNP)

شرایط کلی روی مهاجرت به استان (NSNP) از طریق کارآفرینی به صورت زیر است :

فرد متقاضی باید حداقل 21 سال سن داشته باشد و اثبات کند که سه سال اخیر در حوزه کاری مد نظر مدیر و مالک یک بیزینس بوده است، میزان دارایی خالص برای کارآفرینی در این استان 600 هزار دلار است فرد باید اثبات کند که حداقل 150 هزار دلار از دارایی خود را میتواند برای کسب و کار مد نظر هزینه کند. برای دریافت امتیاز کار آفرینی در این استان داشتن یک بیزینس پلن حرفه ای بسیار موثر است و میتواند میزان درک فرد متقاضی از بیزینس خود را اثبات کند. برای کارآفرینی این استان نیاز به ارائه مدرک تحصیلی و مدرک زبان با نمره بالا را ندارید صرفا با داشتن ایلتس 5 و مدرک دیپلم میتوانید حداقل امتیاز را دریافت کنید هر چند مدارک تحصیلی بالاتر میتواند میزان امتیاز شما را بالا ببرد و همچنین در آخر باید اثبات کنید که در بیزینس شما حداقل یک شهروند کانادایی میتواند استخدام شود.

عوامل مهم و نحوه ی امتیاز بندی

در امتیاز بندی اداره مهاجرت برای کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا کانادا،  عواملی مثل تجربه مدیریت و مالکیت یک بیزینس،  دارایی خالص، تحصیلات، نمره زبان انگلیسی، بیزینس پلن، سابقه کار و تحصیل در کانادا، مجموعه ای از امتیازات را تا حداکثر 200 امتیاز برای فرد متقاضی کارآفرینی در نظر میگیرد، که فرد متقاضی در صورتی که بتواند تا 120 امتیاز را دریافت نماید به راحتی میتواند ویزای کانادا را دریافت کرد و به استان BC مهاجرت کند.

در صورتی که شرایط راه اندازی کسب و کار در استان نوا اسکوشیا  کانادا را دارید با مشاوران خبره پل قبرس در ارتباط باشید.

مزایای راه اندازی کسب و کار در استان نوا اسکوشیا

در ابتدا مدارک شما کاملا به صورت رایگان بررسی میگردد و شما بدون محدودیت سنی به راحتی میتوانید در این استان خوش آب و هوا و با یک اقتصاد پویا کسب  کار خود را راه اندازی کنید و همچنین بعد از راه اندازی کسب و کار خود اقامت دائم کانادا را همراه با خانواده دریافت کنید و بعد از گذشت 5 سال پاسپورت کانادا را دریافت کنید. 

جدیدترین وبلاگ ها

برای بررسی رایگان پروفایل تحصیلی خود اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید

برنامه مهاجرتی سایر استان های کانادا

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd