پرش به محتوا

برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا کانادا

وبلاگ | بررسی برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا کانادا (BC Entrepreneur Base Category)

استان بیریتیش کلمبیا کانادا

برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا کانادا  به دلیل اقتصاد پویا در این استان یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت سرمایه گذاری در بین افرادی است که تمکن مالی بالا برای کارآفرینی را دارند. استان BC کانادا با جمعیت تقریبا 5 میلیونی خود یکی از مهاجر پذیرترین استان های کانادا می باشد، این استان در غربی ترین نقطه کانادا در کنار اقیانوس آرام یکی از زیباترین استان های کانادا محسوب میشود.  استان بیریتیش کلمبیا به واسطه مهاجر پذیر بودن دارای تنوع فرهنگی بسیار بالایی است، این استان به دلیل گسترش و رشد وضعیت اقتصادی، جاذبه های گردشگری و فرصت های فوق العاده ای که به ساکنان خود برای توسعه شغل خود میدهد، یکی از محبوب ترین استان های کانادا برای مهاجرت شناخته شده است.  این استان  هر ساله تقریبا 34 هزار نفر را به عنوان مهاجرت میپذیرد و فرصت های فوق العاده را برای مهاجران برای توسعه شغل خود به آن ها میدهد، در ادامه وبلاگ همراه مشاوران ارشد پل قبرس باشید تا شرایط کارآفرینی در این استان جذاب کانادا را بررسی کنیم.

آخرین وبلاگ ها

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

برنامه استان BC برای کارآفرینی

استان بیریتیش کلمبیا برای کارآفرینی، به دلیل گسترش فوق العاده وضعیت اقتصادی در این استان یکی از بهترین استان های کانادا برای راه اندازی کسب و کار محسوب میشود. سرمایه گذاری برای کارآفرینی در این استان از 200 هزار دلار شروع میشود از همین رو بسیاری به این روش مهاجرت، روش 200 هزار مهاجرت به کانادا نیز میگویند، این استان برای کارآفرینی برنامه خاص خود و نحوه امتیاز دهی خاص خود را دارد.

 افرادی که تمایل به کارآفرینی دارند ابتدا شرایط کار خود، بیزینس پلن و مدارک مورد نیاز را برای استان مورد نظر ارسال میکنند و در صورت تایید اداره مهاجرت و دریافت ویزا از سوی سفارت وارد استان BC  و کسب و کار خود  را اندازی میکنند، بعد از راه اندازی بیزینس خود میتوانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. برای دریافت شرایط لازم برای کارآفرینی در ادامه وبلاگ همراهمان باشید . 

شرایط لازم برای کارآفرینی در استان BC

شرایط کلی روی مهاجرت به استان BC از طریق کارآفرینی به صورت زیر است :

در ابتدا فرد متقاضی باید سرمایه خالص خود با حداقل میزان 600 هزار دلار اثبات کند و همچنین بتواند حداقل میزان 200 هزار دلار از سرمایه خالص خود را در این استان سرمایه گذاری کند، فرد متقاضی حتما باید یک مدرک تحصیلی حداقل دیپلم داشته باشد و همچنین باید بتواند سابقه مدیریتی خود را تا حداقل 3 سال در سال های اخیر اثبات کند و در آخر فرد متقاضی باید اثبات کند که حداقل 1 شهروند کانادایی را میتواند در بیزینس خود استخدام نماید.

عوامل مهم و نحوه ی امتیاز بندی

در امتیاز بندی اداره مهاجرت برای کارآفرینی در استان BC کانادا،  عواملی مثل تجربه مدیریت و مالکیت یک بیزینس،  دارایی خالص، تحصیلات، نمره زبان انگلیسی، بیزینس پلن، سابقه کار و تحصیل در کانادا، مجموعه ای از امتیازات را تا حداکثر 200 امتیاز برای فرد متقاضی کارآفرینی در نظر میگیرد، که فرد متقاضی در صورتی که بتواند تا 120 امتیاز را دریافت نماید به راحتی میتواند ویزای کانادا را دریافت کرد و به استان BC مهاجرت کند.

در صورتی که شرایط راه اندازی کسب و کار در استان بیریتیش کلمبیا کانادا را دارید با مشاوران خبره پل قبرس در ارتباط باشید.

جدیدترین وبلاگ ها

برای بررسی رایگان پروفایل تحصیلی خود اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید

برنامه مهاجرتی سایر استان های کانادا

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd