پرش به محتوا

برنامه کارآفرینی استان آنتاریو کانادا

وبلاگ | بررسی برنامه کارآفرینی استان آنتاریو کانادا OINP Entrepreneur Stream

استان آنتاریو کانادا

برنامه کارآفرینی استان آنتاریو کانادا محبوبیت بسیاری در بین کارآفرینان دارد. این استان یکی از   پر طرفدار ترین و پر جمعیت ترین استان های کانادا برای مهاجرت است، مهم ترین شهر های کانادا مانند تورنتو و همچنین پایتخت کانادا، اتاوا در آنتاریو قرار دارد، آنتاریو در سال های اخیر رشد بسیار اقتصادی داشته و از همین رو مهاجرانی بسیاری را برای راه اندازی کسب و کار  در صنعت های مختلف جذب کشور کانادا کرده است. صنایع مختلفی که در این استان فعالیت میکنند باعث شده تا متخصصان در هر صنعت و تخصصی استان انتاریو رو به عنوان الویت خود برای انتخاب محل راه اندازی کسب و کار خود انتخاب کنند. از جذابیت های این استان به جز در بحث اقتصاد و صنعت میتوان به طبیعت بکر این منطقه در کانادا اشاره کرد که باعث جذب بسیاری از متخصصان صنعت تولیدات کشاورزی و تولیدات مرتبط با جنگل ها نیز شده است. یکی از اصلی ترین مزایایی ک باعث میشود مهاجران آنتاریو را انتخاب کنند نرخ بسیار پایین بیکاری در این استان است و این مزیت به علت اقتصاد پویا و رونق وضعیت اقتصادی بسیاری از صنعت های فعال در این استان است.

در ادامه این وبلاگ همراه متخصصان پل قبرس باشید تا جزئیات راه اندازی کسب و کار در این استان را بررسی کنیم.

آخرین وبلاگ ها

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

برنامه استان آنتاریو برای کارآفرینی

همانطور که در بالا اشاره کردیم استان آنتاریو به دلیل اقتصاد پویا بسیتر بسیار مناسبی برای کسانی است که قصد راه اندازی بیزینس شخصی خود را دارند، طرح کارآفرینی در این استان بدین صورت است که شما به عنوان کارآفرین، طرح کسب و کار به همراه مدارکی که اثبات کند شما در صنعت مد نظر متخصص هستند و سابقه مدیریت دارید را به همراه یکسری مدارک تحصیلی شما برای استان مد نظر ارسال میکنیم 

در صورت دریافت حداقل امتیاز از سوی اداره مهاجرت استان و دریافت ویزای کانادا به این استان مهاجرت کرده و اقدام برای راه اندازی کسب و کار خود می نمایید و بعد از راه اندازی کسب و کار میتوانید برای خود و خانواده خود اقدام برای دریافت اقامت دائم کانادا کنید. 

برای دریافت شرایط لازم برای کارآفرینی در ادامه وبلاگ همراه تیم مشاوران پل قبرس باشید.

شرایط لازم برای کارآفرینی در استان آنتاریو

شرایط کلی روی مهاجرت به استان آنتاریو از طریق کارآفرینی به صورت زیر است :

در ابتدا فرد متقاضی باید سرمایه خالص خود با حداقل میزان 400 هزار دلار اثبات کند و همچنین بتواند حداقل میزان 200 هزار دلار از سرمایه خالص خود را در این استان سرمایه گذاری کند، فرد متقاضی حتما باید یک مدرک تحصیلی حداقل دیپلم داشته باشد و همچنین باید بتواند سابقه مدیریتی خود را تا حداقل 1 سال در سال های اخیر اثبات کند و در آخر فرد متقاضی باید اثبات کند که حداقل 1 شهروند کانادایی را میتواند در بیزینس خود استخدام نماید.

عوامل مهم و نحوه ی امتیاز بندی

در امتیاز بندی اداره مهاجرت برای کارآفرینی در استان آنتاریو کانادا،  عواملی مثل تجربه مدیریت و مالکیت یک بیزینس،  دارایی خالص، تحصیلات، نمره زبان انگلیسی، بیزینس پلن، سابقه کار و تحصیل در کانادا، مجموعه ای از امتیازات را تا حداکثر 200 امتیاز برای فرد متقاضی کارآفرینی در نظر میگیرد، که فرد متقاضی در صورتی که بتواند تا 120 امتیاز را دریافت نماید به راحتی میتواند ویزای کانادا را دریافت کرد و به استان آنتاریو مهاجرت کند.

در صورتی که شرایط راه اندازی کسب و کار در استان آنتاریو کانادا را دارید با مشاوران خبره پل قبرس در ارتباط باشید.

جدیدترین وبلاگ ها

برای بررسی رایگان پروفایل تحصیلی خود اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید

برنامه کارآفرینی سایر استان های کانادا

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd