پرش به محتوا

هنر و فرهنگ مردم در قبرس

وبلاگ | بررسی هنر و فرهنگ مردم در قبرس

هنر و فرهنگ مردم در قبرس

کشور قبرس شمالی با تقریبا 9 هزار سال قدمت، دارای فرهنگ بسیار غنی و با قدمت است،  هنر و فرهنگ مردم در قبرس  بسیار  از کشور ترکیه تاثیر پذیرفته است، مردم قبرس شمالی بسیار بر  بر روی مراسم قدیمی کشور خود تاکید دارند و با توجه به مدرن شدن این کشور ساکنان آن بر همچنان فرهنگ غنی و با اصالت خود را حفظ کرده اند، زبان رسمی کشور قبرس شمالی ترکی استانبولی است و مردم این کشور این زبان شیرین را با لهجه خاص خود صحبت میکنند.

عمده مردم قبرس شمالی مسلمان سکولار هستند ولی مردم در این کشور آزادی کامل برای انتخاب دین و مذهب خود دارند . این جزیره زیبا به دلیل داشتن مکان های تاریخی با قدمت بسیار جذاب و توریست پذیر است و از طرفی ساحل شنی این جزیره برای ساکنان این کشور بسیار جذاب بوده.

آخرین وبلاگ

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

مردم قبرس شمالی

مردم قبرس شمالی عمدتا بسیار مهربان و اجتماعی هستند و به زندگی اجتماعی و ارتباط با دیگران بسیار اهمیت میدهند به طوری که با یک گشتی در شهر و دیدن کافه های محلی و صمیمت گفتگو بین مردم این کشور کاملا  متوجه این خصلت اجتماعی بودن مردم مهربان این کشور می شوید .

در قبرس شمالی خانواده بسیار اهمیت ویژه ای دارد. بسیاری از افراد وقت زیادی را برای خانواده خود میگذارند، این جزیره در سال ها اخیر بسیار رو به توسعه بوده و زندگی اجتماعی در قبرس  مدرن شده ولی این تغییرات اجتماعی نتوانسته جایگاه خانواده های سنتی قبرس را برای مردم کمرنگ کند.

این کشور بسیار مردمان شاد و مهمان نوازی دارند و همانطور که گفته شد بسیار به زندگی اجتماعی خود اهمیت میدهند، به طوری که در طول سال در این کشور جشنواره ها و فستیوال های متعددی برگزار میگردد . بسیاری از این مراسم ها در مکان های تاریخی این کشور مانند قلعه گیرنه برگزار میگردد.

جدیدترین وبلاگ ها

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd