پرش به محتوا

اقامت و ویزای قبرس

وبلاگ | بررسی ویزای قبرس شمالی برای ایرانیان

ویزا و اقامت سریع قبرس شمالی

قبرس شمالی به عنوان بزرگترین جزیره مدیترانه یکی  از جذاب ترین مقصد های گردگشگری برای بسیاری از ایرانیان است، برای ورود به خاک قبرس شمالی نیاز به ویزای سفارت ندارید و با ویزای فرودگاهی میتوانید مدتی در این کشور اقامت داشته باشید. بنابراین شما برای ورود به خاک قبرس صرفا نیاز به خرید یک بلیط دارید. تمکن مالی برای ورود به این کشور بسیار پایین بوده و شما با اثبات صرفا 80 میلیون تومان در حساب بانکی خود به راحتی میتوانید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید. خارجیانی که وارد این کشور میشوند  با ارائه مدارک به مرزبانی این کشور میتوانند در مجموع یک ویزای 180 روزه دریافت کنند که با آن حداکثر تا 90 روز میتوانند در این کشور اقامت داشته باشند. با دریافت ویزای توریستی صرفا میتوانید در شهر گردش کنید و خارجیان که با این ویزا داخل کشور تردد دارند اجازه کار با این ویزا را ندارند. در ادامه مقاله مشاوران خبره شرکت پل قبرس انواع ویزا و مدارک لازم برای دریافت ویزا را بررسی کرده اند.

آخرین وبلاگ

یک مشاوره تخصصی تحصیلی ،‌ مهمان ما باشید

انواع ویزای کوتاه مدت در قبرس شمالی

ویزای توریستی

این ویزا برای افرادی که قصد گردش در این کشور را دارند صادر میگردد، برای ویزای توریستی حتما باید رزرو هتل یا اجاره یک خانه را همراه خود داشته باشید، این ویزا برای 30 روز صادر میگردد در صورت ارائه مدارک بیشتر میتواند تا 90 روز نیز صادر گردد.

ویزای تجاری

برای دریافت ویزای تجاری قبرس شمالی، فرد متقاضی حتما باید یک شریک تجاری در قبرس شمالی معرفی کرده و اثبات کند صرفا برای یک معامله تجاری یا شرکت در یک جلسه قصد ورود به قبرس شمالی را دارد.  این ویزا میتواند تا 90 روز صادر گردد.

ویزای ملاقات با خانواده

این ویزا برای کسانی صادر میگردد که قصد دیدار با خانواده یا بستگان خود را دارند و صرفا برای دیدار با آن ها وارد خاک قبرس شده اند، این ویزا  برای 60 روز صادر میگردد و در صورت ارائه مدارک بیشتر میتواند تا 90 روز نیز صادر گردد.

ویزای کارآموزی کوتاه مدت

افرادی که قصد گذراندن یک دوره کارآموزی یا آموزش کوتاه مدت در قبرس شمالی را دارند با دریافت این ویزا به راحتی میتوانند در مدتی که آن دوره طول میکشد در قبرس شمالی اقامت داشته باشند این ویزا عمدتا 90 روزه صادر میگردد ولی با ارائه مدارک بیشتر میتواند بیشتر هم شود.

انواع ویزای بلند مدت در قبرس شمالی

ویزای کار قبرس شمالی

این ویزا برای افرادی صادر میگردد که یا کارفرما داخل خاک قبرس شمالی دارند قصد که به میزان قراردادی که با آن کارفرما دارند اقامت قبرس را دریافت میکنند، یا افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در قبرس را دارند  که یک ویزا 30 روزه برای صرفا راه اندازی بیزینس خود دریافت کرده و بعد از راه اندازی کار خود میتوانند با ارائه مدارک شغلی اقامت خود را تمدید کنند.

ویزای تحصیلی قبرس شمالی

برای افرادی صادر میگردد که پذیرش از دانشگاه قبرس را دریافت کرده اند و بعد ورود آن ها به خاک قبرس با ارائه مدارک تحصیلی به میزان مدتی که تحصیل آن در قبرس طول میکشد ویزا صادر میگردد، این مدت زمان برای هر مقطع متفاوت است و در صورتی که تحصیل فرد بیشتر طول بکشد میتواند ویزای خود را تمدید کند.

جدیدترین وبلاگ ها

Products

Features

Get Started

About

© All rights reserved Cyprus Bridge Ltd 2020

Made with ❤ by CyprusBrdige Ltd